کد خبر 78023
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۲

سردار علی نصیری روز سه شنبه طی مراسمی به عنوان فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران معرفی شد.

به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق به نقل از ایرنا،در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه سید الشهدا (ع) ، كه سردار حسین سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران، 'صفرعلی براتلو' معاون سیاسی امنیتی استانداری تهران،حجت الاسلام 'نعمت الله فخری' مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران و ری ، ائمه جماعات، نیروهای انتظامی و مسوولان حضور داشتند از زحمات سردار بهرام حسینی مطلق، تقدیر و به عنوان فرمانده سپاه حضرت امام حسن مجتبی (ع ) استان البرز منصوب شد.

در ساختار جدید سپاه پاسداران، هر استان فرمانده سپاه مستقل دارد كه تجمیعی از فرماندهان مناطق مقاومت بسیج و فرماندهان لشكرها و تیپ‌های نیروی زمینی سپاه است.

در این مراسم سردار بهرام حسینی مطلق فرمانده سابق سپاه سید الشهدا (ع) استان تهران، افزایش اختیارات سپاه استانی و تقویت رده های نیروی مقاومت در سراسر كشور را از اهداف و ویژگیهای ساختار جدید سپاه دانست.

وی افزود: جلوگیری از موازی كاری و ایجاد هماهنگی بیشتر در مقابله با تهدیدات خارجی از دیگر اهداف اجرای طرح تشكیل سپاه استانی است.

سردار حسینی مطلق فرمانده جدید سپاه حضرت امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تاكید كرد: مسوولیت های سازمانی در سپاه آزمونی برای ما است و این یادآوری را به ما می كند كه عمر در حال سپری شدن است و بایستی خود را برای روز محاسبه و روز روبرو شدن با همرزمان شهید مان مهیا كنیم .

وی افزود: رمز فتوحات سپاه اطاعت از ولایت فقیه و مردمی بودن این سازمان می باشد و ما معتقدیم قدرت واقعی هر سازمانی در تجهیزات و ادوات نمی باشد، بلكه قدرت مردمی بودن سازمان سپاه با تكیه برخیل عظیم بسیجیان جان بر كف تهدیدی برای استكبار جهانی و دشمنان است.

این فرمانده تصریح كرد: امروز اهمیت به جوانان در اولویت های برنامه سپاه است و بیشتر مسئولیتها به عهده جوانان است .

فرمانده جدید سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان این كه باید از تمام ظرفیتهای سپاه به نحو شایسته ای استفاده كرد، از ساماندهی بیش از 17 گردان امام علی (ع) و 900 هزار بسیجی در سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس