کد خبر 779333
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
عملیات استشهادی

گروه‌های مختلف فلسطینی عملیات استشهادی امروز قدس را تبریک گفتند و در ادامه اعلام کردند: این عملیات ثابت می‌کند که قدس، قلب درگیری با رژیم صهیونیستی است.

 به گزارش مشرق، حماس در واکنش به عملیات یک جوان فلسطینی در نزدیکی شهرک «هار ادار» که منجر به کشته شدن 3 اسرائیلی شد، اعلام کرد این عملیات ثابت می‌کند که قدس، قلب درگیری با رژیم صهیونیستی است و مجالی برای خارج کردن آن از معادله نبرد نیست.

بر اساس گزارش وبگاه «فلسطین‌الیوم»، حازم قاسم سخنگوی گفت: عملیات قدس حلقه جدیدی در انتفاضه قدس و تأکیدی بر آن است که این جوانان، مبارزه را تا آزادی کامل ملت و سرزمین ادامه خواهند داد.

جهاد اسلامی

جهاد اسلامی نیز این عملیات را تبریک گفت؛ «داوود شهاب» مسئول دفتر رسانه‌ای این جنبش اعلام کرد: عملیات قدس، تجسم وجدان زنده آرمان و ملت فلسطین است.

شهاب افزود این عملیات مبارک به تمام اهل زمین پیام می‌دهد نمی‌توان از ذره‌ای از خاک فلسطین گذشت و حضور صهیونیست‌ها بر این خاک را تحمیل کرد.

گردان‌های القسام

گردان‌های «عزالدین القسام» شاخه نظامی حماس نیز این عملیات را یک پیروزی برای خون فلسطینی توصیف کرد.

«ابوعبیده» سخنگو القسام در توئیتر خود نوشت: این یک پیروزی برای خون فلسطینی بود و نمونه‌ای از انتخاب ملت ما؛ دشمن باید بهای جنایات مستمرش علیه ملت و مقدسات ما را بپردازد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس