جلسه کوشنر و عباس

یک گزارش نشان می‌دهد که داماد و مشاور رئیس جمهور آمریکا از یک ایمیل شخصی به همراه ایمیل رسمی کاخ سفید برای تبادل پیام با سایر مقام‌های دولتی استفاده کرده است.

به گزارش مشرق، پلیتیکو روز یکشنبه در گزارشی نوشت: جارد کوشنر داماد و مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا برای انجام امور کاخ سفید و تبادل پیام با سایر مقام‌های دولتی از ایمیل شخصی استفاده کرده است.

پلیتیکو در ادامه افزود: این ایمیل ها حاوی اطلاعاتی درباره پوشش رسانه‌ای و سازماندهی مراسم و میهمانی ها بوده ولی هنوز مشخص نیست آیا با این ایمیل ها اطلاعات خاص و محرمانه دولت آمریکا نیز مبادله شده است یا نه.

این در شرایطی است که دونالد ترامپ در جریان رقابت های انتخاباتی 2016 میلادی بارها از هیلاری کلینتون رقیب دموکرات خود به خاطر استفاده از ایمیل شخصی در زمانی که وزیر خارجه آمریکا بوده، به شدت انتقاد کرد.

تحقیقات اف بی آی درباره رسوایی کلینتون در استفاده از ایمیل شخصی برای انجام کارهای دولتی، ضربه بزرگی را به کمپین انتخاباتی اش وارد کرد.

این گزارش نشان می دهد که سایر مقام های دولت آمریکا از جمله رینس پرایبوس رئیس سابق کارکنان کاخ سفید و استیو بنون استراتژیست سابق دولت آمریکا و گری کوهن مشاور ارشد اقتصادی کاخ سفید نیز از ایمیل شخصی استفاده کرده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس