کد خبر 776293
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
کلاس اول

یک میلیون و 370 هزار دانش‌آموز کلاس اول ابتدایی، از صبح فردا برای نخستین بار به محیط مدرسه و کلاس درس قدم می‌گذارند و برای اولین بار طعم خوش و شیرین علم و دانش را با تمام وجود می‌چشند.

به گزارش مشرق، فردا به یادماندنی ترین روز زندگی برای جماعت زیادی از نوگلان و سرمایه‌های آینده این مرزو بوم است؛ روزی که ثمره‌های شیرین و دوست داشتنی هر پدر و مادری، برای کسب علم و آگاهی در جهت رشد و پیشرفت خود در زندگی فردی و اجتماعی و در نهایت میهن اسلامی‌مان به گلستان پر طراوت دانایی و توانایی ورود می‌کنند.

سال تحصیلی 97_96 از شنبه اول مهرماه با حضور بیش از 13 میلیون دانش آموز در سراسر کشور آغاز می شود، اما این آغاز برای کلاس اولی‌ها از فردا آغاز می‌شود و یک میلیون و 370 هزار دانش‌آموز کلاس اول ابتدایی، برای نخستین بار پای به محیط مدرسه و کلاس درس می‌گذارند و طعم شیرین علم و دانش را با تمام وجود می چشند.

امسال تعداد دانش‌آموزان کلاس اولی نسبت به سال گذشته رشدی برابر با 2.04 درصد داشته اند.

 در این روز شکوفه‌های بوستان علم و دانش با محیط مدرسه، کلاس درس، معلمان و دوستان جدید آشنا شده و کلاس بندی‌ها صورت می‌گیرد.

 دانش‌آموزان کلاس اول ابتدایی در این روز برای مدت نسبتاً کوتاه‌تر از روزهای دیگر سال تحصیلی در حالی که توسط والدین خود همراهی می‌شوند به خانه بازگشته و آماده حضور مستمر از صبح اول مهرماه خواهند شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس