امیرفضلی

ارژنگ امیرفضلی گفت: مردم همواره به من لطف داشته‌اند و در حین برگزاری برنامه ادابازی خندوانه بازخوردهای بسیار خوبی را از آنها می‌گرفتم. برای خودم هم جالب بود و باورم نمیشد که تا مرحله نهایی بالا آمدم

به گزارش مشرق، ارژنگ امیرفضلی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی برای بازی در سریال "افسانه هزار پا" به کارگردانی "شهاب عباسی" دعوت شدم و از چند هفته دیگر جلوی دوربین این اثر خواهم رفت. این گروه تجربه موفق "خنده بازار" را در کارنامه دارد و به امید خدا سریال خوبی را آماده پخش خواهد کرد.


بازیگر فیلم اخراجی‌ها درباره مضمون این سریال افزود: "افسانه هزار پا" فضایی شبیه سریال قدیمی "روزی روزگاری" دارد و از لحاظ زمانی هم در آن دوران سپری می‌شود. این سریال مجموعه‌ای کمدی است که از شبکه نسیم پخش خواهد شد. 

وی دلیل کم‌کاری خود در سینما را اینگونه توصیف کرد: واقعیت اینکه با وجود تولید فیلم‌های کمدی زیادی که در سینما ساخته می‌شود در کل هیچ پیشنهادی طی سال گذشته برای بازی در سینما به من نشده است. خود من هم دلیل این قضیه را نمی‌دانم اما امیدوارم اتفاقات بهتری در راه باشد.

بازیگر فیلم "شکلاتی" درباره وضعیت جسمی خود ادامه داد: بعد از عمل جراحی که داشتم حالم نسبتاً بهتر است. به جز دیسک کمر و  درد گردن و آلرژی شدید فصلی که گرفته‌ام مشکل جسمی دیگری ندارم.
 


وی با اشاره به حضور خود در برنامه "خندوانه" تاکید کرد: تجربه حضور در خنداونه برای من اتفاقی شیرین و جذاب بود. حضور در کنار رامبد جوان و دوستان قدیمی برای من لذت بخش بود و خود مسابقه هم در نوع خود اتفاق جالبی است.

امیرفضلی با ابراز تشکر از مردم خاطرنشان کرد: مردم همواره به من لطف داشته‌اند و در حین برگزاری برنامه ادابازی خندوانه بازخوردهای بسیار خوبی را از آنها می‌گرفتم. برای خودم هم جالب بود و باورم نمیشد که تا مرحله نهایی بالا آمدم و بسیاری از مردم در صفحه اینستاگرام می‌گفتند که حق من بوده که عنوان اول را بدست آورم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس