کد خبر 774981
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
رالی

با معرفی نفرات برتر در حضور وزیر ورزش و جوانان و نمایندگان فدراسیون جهانی اتومبیلرانی و مسئولین استان فارس، رالی خاورمیانه ۲۰۱۷ و مرحله سوم رالی قهرمانی کشور به کار خود پایان داد.

به گزارش مشرق، مراسم اختتامیه رالی خاورمیانه عصر روز جمعه 24 شهریور با استقبال پرشور مردم در محل دروازه شیراز برگزار شد.

در ابتدای مراسم، پیام جان تات رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی خطاب به مسئولین، عوامل برگزاری و ورزشکاران به صورت تصویری خوانده شد.

در ادامه، استاندار استان فارس، ضمن خوش آمدگویی به وزیر ورزش و جوانان و دیگر مدعوین، برگزاری این رویداد بین المللی را در استان فارس به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد با برگزاری چنین رویدادهای بین المللی بتوان فرهنگ غنی ایرانی اسلامی را در همه سطوح بین المللی انتشار داد.

در ادامه محمود صیدانلو رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: حداقل 5 تیم ایرانی می‌توانست در این رالی بین المللی حضور داشته باشد، اما به دلیل عدم وجود خودروی استاندارد رالی، تنها یک تیم توانست شرایط لازم برای حضور در این مسابقه را به دست آورد؛ صیدانلو ابراز امیدواری کرد که به کمک وزیر ورزش و جوانان، همچنانکه برای برگزاری این رویداد حمایت خوبی از فدراسیون کردند، خودروسازان ایرانی پا به عرصه حمایت و شرکت در مسابقات داخلی و برون مرزی بگذارند تا در ادامه شاهد شکوفایی ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی کشور باشیم.

کمیته برگزاری مسابقات نیز  نفرات برتر این رالی بین المللی اعلام شد و در کلاس Overall، ناصر العطیه و متیو بامل از کشور قطر، وژتاش استاف و مارکتا اسکاسیلوا از جمهوری چک، علی کلهر و کامران حاتم خانی از ایران به ترتیب موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند. 

در کلاس MERC2 رالی خاورمیانه، تیم ملی ایران به رانندگی علی مسگرها و کمک رانندگی وحیدرضا وحدتی موفق به کسب مقام اولی در این رقابت‌ها شدند و جوایز پنج هزار دلاری خود را از وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون دریافت کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس