محسن طاهری

مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت:ما 6 بازی انجام دادی گرچه نتایج نسبتا ضعیفی کسب کردیم اما نباید زود تصمیم گرفت و در خصوص کادر فنی زود قضاوت کرد. ما از نتایج به دست آمده ناراضی هستیم.

به گزارش مشرق، محسن طاهری در خصوص نتایج ضعیف تیم سپاهان در پایان هفته ششم لیگ برتر، اظهار داشت: ما 6 بازی انجام دادیم گرچه نتایج نسبتا ضعیفی کسب کردیم اما نباید زود تصمیم گرفت و در خصوص کادر فنی زود قضاوت کرد. ما از نتایج به دست آمده ناراضی هستیم. مطمئنا با کرانچار و اعضای هیأت مدیره جلساتی برگزار خواهیم کرد تا این مشکل هر چه زودتر برطرف شود و بتوانیم به روزهای خوب خودمان برگردیم.  ما با کرانچار در هفته گذشته  جلسات متعددی برگزار کردیم. حتی در این جلسات کارشناسان خوب فوتبالی هم حضور داشتند تا از همه لحاظ با هم مشورت کنیم ، تمام شرایط را برای سرمربی تیم مهیا کردیم. سعی کردیم از نقطه نظراتش استفاده کنیم و هر چه که احتیاج دارد در اختیارش قرار دهیم. 

وی در ادامه افزود: تمام امکانات را برای کرانچار مهیا کردیم و بازیکنانی که مدنظرش بود جذب کردیم تا بتواند آنطور می خواهد کار کند. درست است نتوانستیم خوب ظاهر شویم اما مطمئن باشید با آرامش به ثبات خواهیم رسید.

طاهری در ادامه در خصوص احتمال تغییر سرمربی این تیم، در ادامه فصل، اظهار داشت: نمی‌دانم چرا شما خبرنگاران فقط در خصوص برکناری سرمربی صحبت می‌کنید. این اتفاق فقط در منطقه خاورمیانه و آسیا رخ می‌دهد ولی در اروپا تغییرات سرمربی در اولویت نیست. شاید عربستان سرمربی خود را عوض کند دلیل نمی‌شود که در ایران هم این اتفاق بیفتد. آیا ونگر را عوض کردند گرچه نتایج نوسانی داشت و برای هواداران راضی کننده نبود، اما همچنان در تیم به عنوان سرمربی حضور دارد و با آرامش کار خودش را انجام می‌دهد. تغییر سرمربی جزو آخرین گزینه‌هاست.  این کار به اصطلاح راحت است و خیلی زود می‌شود سرمربی را تغییر داد، اما برای ما جزو آخرین گزینه‌ است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان تصریح کرد: ممکن است هزارتا اتفاق بیفتد اما مطمئن باشید ما تا پایان فصل از سرمربی تیم‌مان حمایت می‌کنیم و قصد چنین کاری هم نداریم. مطمئن باشید اگر سرمربی تغییر کند  ادعا خواهد کرد که من این تیم را نبستم و این بازیکنان مدنظر من نیست و شاید هزاران بهانه بیاورد و ممکن است نتایج خوبی راهم کسب نکنیم ،اما ما تمام نفراتی را که سرمربی تیم خواستند، جذب کردیم تا با تفکرات سرمربی جلو برویم . سال گذشته زمانی که کرانچار جای ویسی آمد مدعی بود این بازیکنان مدنظرش نیست و تیم را خودش نبسته است. ولی امسال تمام نفرات را جذب کردیم تا با افکار کرانچار جلو برود. قطعا این شرایط بهتر خواهد شد. برای هر مربی این اتفاق طبیعی است و ممکن است نوسانی در کسب نتیجه داشته باشد. امیدوارم شرایط بهتر شود و به ثبات برسیم. مطمئن باشید روزهای خوبی برای سپاهان به وجود خواهد آمد و به روند خوب خودمان خواهیم رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس