استان حلب.jpg

در جریان حملات دقیق توپخانه ای جبهه مقاومت، یک گروه ۲۰ نفر عناصر تروریستی که به دنبال نفوذ و خراب کاری در شهرک و مزارع الملاح بودند به هلاکت رسیدند.

به گزارش مشرق، حومه جنوبی استان حلب پس از چند ماه آرامش نسبی امروز شاهد درگیری های سنگین بود و  دهها تن از عناصر تروریستی در شهرک اشغالی « کفرایبش» با نقض آتش به سوی مواضع نیروهای جبهه مقاومت در شهرک « جوره الجحاش» حمله کردند.

در مقابل نیروهای رزمندگان مقاومت حزب الله لبنان، عراق، لشکر فاطمیون و ارتش سوریه که در آمادگی کامل به سر می بردند،تحرکات عناصر تروریستی را در محورهای مختلف به طور کامل رصد کردند و موفق شدند آنان را قبل از رسیدن به مواضع شناسایی کنند.

در ادامه یگان موشکی جبهه مقاومت با موشک های حرارتی کاروان های نظامی تروریست ها را هدف قرار دادند و پس از درگیری های ۵ ساعته موفق شدند حملات را به طور کامل در این محور دفع کنند؛ در جریان این درگیری ها ۷۴ تروریست به هلاکت رسیدند و دهها تن دیگر زخمی شدند.

نیمه شب گذشته هم تحرکات تروریست ها در محور غربی شهر حلب و حومه جاده کاستیلو به طور کامل رصد شد و یگان توپخانه جبهه مقاومت مناطقی که در معرض خراب کاری بودند را با آنش سنگین هدف قرار داد.

در جریان حملات دقیق توپخانه ای جبهه مقاومت، یک گروه ۲۰ نفر عناصر تروریستی که به دنبال نفوذ و خراب کاری در شهرک و مزارع الملاح بودند به هلاکت رسیدند و تجهیزات نظامی همراه آنان  هم به طور کامل منهدم شد. در این حملات دهها تن از تروریست ها هم زخمی شدند و در نهایت از منطقه متواری شدند.

به گزارش مشرق، در جریان نقض آتش بس در جنوب و شمال حلب، ۹۴ تن از عناصر تروریستی از پای درآمدند و ۳۴ خودروی زرهی، انتحاری و مجهز به دوشکا تروریست ها هم منهدم شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
    30 3
    دستمریزاد
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
    35 3
    ان الله مع الصابرین . پیروزی با مقاومت است
  • محمد جوادی IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
    1 0
    نقشه شما قدیمی است داعش در شمال سوریه دیگر حضور ندارد
  • پویا IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
    0 0
    کجایند کسانی که محور مقاومت را مسخره میکردند آمریکا و نوچه هایش ببر کاغذی هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس