کد خبر 774254
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
کامیابی نیا

کمال کامیابی‌نیا بازیکن پرسپولیس اشتباه بزرگی در دیدار الاهلی مرتکب شد.

به گزارش مشرق، در حالی که قرمزها دقیقه 4 گل زدند و جلو بودند و می توانستند به سادگی هر چه تمام الاهلی را ببرند، در دقیقه 10 او یک خطای سفت و سخت روی بازیکن الاهلی کرد. کمال با کف استوک مچ پای بازیکن الاهلی را نشانه رفت و نزدیک بود حتی پای او را بکشند. داور هم سریعا به این بازیکن کارت قرمز نشان داد تا از زمین مسابقه بیرون برود. این اشتباه مهلک کامیابی نیا حتی می توانست عامل حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان باشد. کمال در سال گذشته هم یکی دو بار از این اشتباهات داشت.

قبل از دربی برگشت که سه بر دو به نفع استقلال تمام شد، کمال محروم شد و نبودش در باخت پرسپولیس تاثیر زیادی داشت. شنیده می شود برانکو بعد از بازی به شدت از کمال کامیابی نیا دلخور بود و حتی شاید او را در آینده نیمکت نشین کند. کمال هم در پیامی نوشت بازیکن الاهلی زرنگی کرد و باعث شد او از زمین بازی خارج شود. حال سوالی که پیش می آید این است؛ چرا کامیابی نیا با اینهمه تجربه زرنگی نکرد و نزدیک بود عامل حذف تیمش شود؟

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • moeinshgh IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
    38 16
    در اینکه ایشون بازیکن خوبیه شکی نیست. اما بازیکن خوب چه موقع باید بکار بیاد. ایشون تو اکثر بازی های مهم و حیاتی فصل پیش و این فصل یا مصدوم بودن یا بخاطر همین حرکات غیر حرفه ای محروم بودن برای نمونه بازی با تراکتور و بعدش استقلال
  • سعید IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
    16 25
    به احتمال 99درصد اگه ایشون اخراج نمیشد پرسپولیس حذف میشد /گاهی اتفاقی در بازی سرنوشت بازی ها رو عوض میک نه /چیزی که مشخصه اخراج ایشان بیشتر به نفع پرسپولیس شد تا الاهلی.
  • سجاد IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
    12 31
    بازیکنانی مثل لین و اون یارو مسعود شجاعی کارشون همینه،یه ملت رو زجر میدن و هیچ کاری هم بلد نیستند،یا پنالتی میدند و اخراج میشوند و یا پنالتی رو خراب میکنند.
  • امیر IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
    0 0
    مگر عمدی در کارش بوده که برانکو بخواد ناراحت باشه؟ این اتفاقات در حساس ترین مسابقات و برای سرشناس ترین بازیکنان هم اتفاق افتاده و می افتد.
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
    0 0
    بازیکن های جنگنده همیشه لبه ی تیغ اخطار و اخراج هستند و سبک بازیشون همینه
  • من IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
    1 1
    سجاد بی ادب درمورد بازیکن ملی درست حرف بزن معلومه تربیت خانوادگی نداری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس