عکس/ ترافیک سنگین مسیر برگشت به تهران

پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی به منظور تسهیل در تردد هموطنان در جاده‌های برون‌شهری محدودیت‌های ترافیکی خاصی را در بازه زمانی 22 شهریور تا 25 شهریور در جاده‌های کشور اجرا خواهد کرد.

به گزارش مشرق، پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با توجه به ایام پایانی هفته و افزایش سفرهای بین‌شهری، به منظور تسهیل در تردد شهروندان و مدیریت ترافیک محدودیت‌های ترافیکی را در بازه زمانی چهارشنبه ٢٢شهریور تا شنبه ٢٥ شهریور ٩٦ اجرا خواهد کرد. محدودیت‌های اعمال شده به شرح ذیل است:

1. موتورسیکلت:

تردد موتور سیکلت از ساعت ١٢ ظهر روز چهارشنبه مورخ 96/06/22 تا ساعت ٦ صبح روز شنبه مورخ 96/06/25 از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره- تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

2. سواری:

2.1-محور کندوان:

الف- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ١٤ روز جمعه مورخ 96/06/24 تا یک بامداد روز شنبه مورخ 96/06/25 از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است؛ با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ١٧ روز جمعه مورخ 96/06/24 تا یک بامداد روز شنبه مورخ 96/06/25از  مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

ب- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ١٥ تا ٢٤ روز شنبه مورخ 96/06/25 از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است؛ با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ١٨ تا ٢٤ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یک‌طرفه خواهد بود.

2.2- محور هراز:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ١٥ تا ٢٤ روز جمعه مورخ های 96/06/24  از رودهن به سمت آمل ممنوع است؛ از ساعت١٧ تا ٢٤ همان روز با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشا) یک‌طرفه خواهد بود.

3. نقلیه سنگین (به استثناء حاملین موادسوختی یا فاسدشدنی):

3.1- محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

3.2- محور هراز:

الف- تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع است.

ب- تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ١٢ تا ٢٤

روز چهارشنبه مورخ 96/06/22 و از ساعت ٨ تا ٢٤ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ‌های

96/06/24،96/06/23و  96/06/25از محور هراز ممنوع است.

3.3- محور فیروزکوه:

تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ١٢ تا ٢٤ روز جمعه مورخ 96/06/24 از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس