وین رونی

چیزی که خشونت، تصادفات رانندگی، احتمال خودکشی و کوتاهی زندگی را سبب می شود، نباید مصرف و بدتر از آن تبلیغ شود.

سرویس ورزش مشرق – لورا مارتین سان خوان، نویسنده مشهور نشریه پر تیراژ «ورزش و زندگی» در اسپانیا در آخرین مقاله و گزارش خود تلخی و بی رحمی الکل را محور متن قرار داده و نوشته است: چیزی که خشونت، تصادفات رانندگی، احتمال خودکشی و کوتاهی زندگی را سبب می شود، نباید مصرف و بدتر از آن تبلیغ شود.

زندگی بسیاری از ستارگان دنیای ورزش به ویژه فوتبال به خاطر مصرف الکل کوتاه شده، این بار نویسنده مشهور نشریه ورزش و زندگی، وین رونی ستاره محبوب فوتبال بریتانیا را زیر ذره بین گرفته است.

وین رونی چند روز پیش به خاطر مصرف مشروبات الکلی و اعمال خشونت در یک باشگاه شبانه توسط پلیس بازداشت و روانه زندان موقت مرکز شهر شد اما این چیز عجیبی نبود، این اولین باری نبود که رونی به خاطر مصرف الکل و ماریجوانا دستگیر می شد. این بازیکن بزرگ که می توانست به الگویی مناسب برای جوانان کشورش تبدیل شود، اکنون سوژه طنز رسانه ها و نمونه ای برای بدبختی در فوتبال محسوب می شود.

هوادارانش دوست ندارند او را در چنین وضعیتی ببینند. بازیکنی که می توانست در حد بکام، اوج بگیرد و سفیر ملکه یا نماینده فوتبال کشورش در جهان باشد، اکنون دو پلیس برای راه رفتن کمکش می کنند و برای حرف زدن مقابل خبرنگاران در میانه صحبت، به خواب می رود.

کالین مری رونیف همسر وین رونی نیز به شدت نگران زندگی خود است، فرزند آنها در کنار خود، پدری دایم الخمر می بیند که هرگز لیاقت تربیتش را ندارد و مادری که او هم شرایطش خیلی بهتر از خود رونی نیست.

دادگاه خانواده به سود مادر رای داده و او حق دارد فرزندش را از وین رونی دور نگه دارد اما این کافی نیست و رونی در آستانه یک آبروریزی تاریخی و شخصیتی قرار گرفته است.

رونی به همسر و هوادارانش قول داده به زودی این مشکل را حل کند و برای همیشه از الکل فاصله بگیرد اما این ستاره همچنان مردمی، این قول را تا کنون 4 بار داده و به آن عمل نکرده است.

نویسنده اسپانیایی این گزارش در ادامه از قول انا ویاروبیا متخصص جراحی غدد و تحلیلگر عادات روانی تحت تاثیر هورمون های بدن، می نویسد: الکل و سوء مصرف آن نه تنها به بدن از لحاظ فیزیکی لطمه جدی وارد می کند بلکه روح و روان انسان را نیز به شدت مورد حمله قرار می دهد. سلامت روان انسان با مصرف مشروبات الکلی چنان به هم می ریزد که خبره ترین رواندرمانگر ها نیز توان باز سازی روانی فرد را نخواهند داشت. او تقریبا پس از مدتی به یک مرده متحرک تبدیل می شد که دیگر امیدی به بازگشت وی به زندگی نیست.

در ادامه این گزارش آمده است: متاسفانه مصرف مشروبات الکلی باعث تخریب هویت اجتماعی فرد مشهور و به اصطلاح سلبریتی نیز می شود. او کم کم برای برقراری ارتباطات فردی نیز دچار مشکل جدی شده و به شدت منزوی می شود.

شماره 10 اورتون این روزها تعادل روانی ندارد و به الگویی منفی برای هواداران جوان و نوجوان اورتونی تبدیل شده است. رونالدو کومان دوست ندارد ستاره ای که می توانست مهره کلیدی تیمش باشد، به مهره نابودی تیمش تبدیل شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
    28 0
    يا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنَّمَا الْخَمْرُ وَ الْمَيْسِرُ وَ الْأَنْصابُ وَ الْأَزْلامُ رِجْسٌ مِنْ عَمَلِ الشَّيْطانِ فَاجْتَنِبُوهُ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ «90» اى كسانى كه ايمان آورده‌ايد! همانا شراب و قمار و بت‌ها و تيرهاى قرعه، پليد و ازكارهاى شيطان است، پس از آنها بپرهيزيد، تا رستگار شويد. / دستوری حیات بخش از کتاب زندگی ؛ خداوند توفیق استفاده کامل از این موهبت بزرگش مرحمت فرماید .
    • حمید IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
      2 36
      فقط عمامه کم داری
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
    35 59
    الکل خوب است ولی باید جنبه داشت.
    • سامان IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
      29 5
      ان شآء الله با کسانیکه الکل را خوب می پندارند و جنبه خوردنش را دارن محشور بشی .
    • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
      26 18
      هیچ خیری در حرام نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس