کد خبر 773773
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۵
قاتل

«‌به خاطر همسرم و دخالت‌های دو برادر زنم که ۲۰ میلیون تومان به من خسارت زده‌اند، دست به این حادثه خونین می‌زنم».

به گزارش مشرق، ساعت ۲۳ شامگاه دوشنبه بیستم شهریور ماه قاضی ایلخانی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی با تماس تلفنی مأموران کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس از قتل دو دخترجوان در خانه‌شان خیابان ۱۹۸ شرقی حوالی فلکه سوم تهرانپارس با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم راهی محل شدند.

تیم جنایی در محل حادثه که آپارتمان ۱۲۰ متری در طبقه اول ساختمان مسکونی بود با جسد غرق در خون دو خواهر ۱۶ و ۲۱ ساله به نام‌های سوگند و سولماز داخل آشپزخانه روبه‌رو شدند که با اصابت ضربات متعدد قداره به قتل رسیده بودند.

مأموران در بازرسی از محل حادثه قداره‌ای خونین کشف کردند که حکایت از آن داشت پدر خانواده دو دخترش را به قتل رسانده و سپس با خوردن سیانور اقدام به خودکشی کرده است.

همچنین مشخص شد قاتل بعد از حادثه موضوع را تلفنی به خواهرش اطلاع داده که پس از آن خواهر مقتول از مأموران درخواست کمک می‌کند و مأموران پس از حضور در محل حادثه قفل در خانه را تخریب کرده و با جسدهای خونین دوخواهر و پیکر نیمه‌جان قاتل روبه‌رو می‌شوند.

در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت کارکنان بیمارستان تهرانپارس به قاضی ایلخانی خبر دادند قاتل به خاطر مسمومیت شدید ناشی از خوردن سیانور فوت کرده است.

تیم جنایی در بازرسی‌های بعدی محل حادثه با دست نوشته‌ای از قاتل روبه‌رو شدند که نوشته بود:«‌به خاطر همسرم و دخالت‌های دو برادر زنم که ۲۰ میلیون تومان به من خسارت زده‌اند دست به این حادثه خونین می‌زنم.»
تحقیقات میدانی مأموران نشان داد قاتل از مدتی قبل با همسرش اختلاف داشته به طوریکه ۴۰ روز قبل همسرش او و دخترانش را رها کرده و به خانه پدرش رفته است.

عمه دو مقتول گفت: مدتی است برادرم با همسرش اختلاف دارد. ساعتی قبل در خانه بودم که برادرم تلفنی با من تماس گرفت. او حالش خوب نبود و به سختی حرف می‌زد.

برادرم به من گفت که دو دخترش را به قتل رسانده و خودش هم سیانور خورده است. در حالی که به شدت شوکه شده بودم با خانه‌شان تماس گرفتم، اما کسی تلفن را جواب نداد به همین دلیل نگران شدم و بلافاصله با اداره پلیس تماس گرفتم و موضوع را توضیح دادم.

یکی از همسایه هم گفت: زمان اذان بود که صدای درگیری از خانه آنها به گوشم رسید. دختر مقتول به پدرش التماس می‌کرد که خواهرش را کتک نزند. من بلافاصله به در خانه‌شان رفتم، اما پس از سه‌دقیقه صدای درگیری آنها قطع شد و من فکر کردم درگیری آنها تمام شده و اصلاً انتظار این حادثه را نداشتم.  همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه جسدها به دستور قاضی ایلخانی برای انجام آزمایش‌های لازم به پزشکی قانونی فرستاده شد. 

یکی از همسایه‌ها به خبرنگار ما گفت: این خانه متعلق به مادر قاتل بود که بعد از فوتش پسرش همراه خانواده‌اش در این خانه زندگی می‌کردند. آنطور که ما شنیده بودیم قاتل اعتیاد به تریاک داشت و آنها به خاطر همین موضوع با هم اختلاف داشتند. قاتل مرد بداخلاقی بود و همیشه با همسرش داد و فریاد داشت، اما همسرش زن خوبی بود.

قاتل تعمیرکار شوفاژ بود و همسرش همراه دختر بزرگش در یک فروشگاه کار می‌کردند، اما دختر کوچکش محصل بود.

لحظه حادثه ما صدای درگیری آنها را شنیدیم، اما وقتی پشت در خانه آنها رفتیم صدا قطع شد و ما فکر کردیم درگیری آنها تمام شده است تا اینکه مأموران پلیس به خانه آنها آمدند و ما با صحنه هولناکی روبه‌رو شدیم.

ما به خیال اینکه همه چیز تمام شده به خانه‌هایمان رفتیم و اصلاً فکر نمی‌کردیم او دست به این جنایت بزند. وی در پایان گفت: قاتل آنقدر با چاقو به بدن دخترانش ضربه زده بود که همه بدن آنها سوراخ بود و خون همه خانه را فراگرفته بود.

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
    2 0
    مرد بی وجدان توی خیلی خانه ها زن و بچه ها مورد ظلم قرار می گیرند ولی به خاطر حفظ کانون خانواده وابرو تحمل می کنند باید قانون اینجا مثل اروپا بشه تا مردها کمی خودشونو جمع کنند.
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
    3 1
    قهر همسر ،بيتفاوتي خواهر،بي توجهي همسايه ها!!خداوندا دختركان مظلوم در اين جهنم چه ميكشيده اند!!!!!چه تاسف بار است كه نسبت به تالمات و مصائب يكديگر بي تفاوت هستيم!!از چه زماني خانواده ها اينحد از هم بي خبر شدند!؟؟؟!
  • زیبا احمدپور از تبریز US ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
    2 2
    برادر زن هم معضلی شده
  • P IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۲
    2 2
    اعتیاد ، ضررمالی ، قهرمادردختران باعث دوگناه کبیره شد1_قتل دوانسان بی گناه 2_ خودکشی...واای ایمان به لطف خدا کم بوده که گشاینده ی درهای بسته هست..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس