پزشکی قانونی

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران از تحویل ۱۱ جسد سقوط اتوبوس مسافربری جاده جاجرود به پزشکی قانونی خبر داد و گفت: هویت اجساد تحت بررسی کارشناسی و تخصصی است.

به گزارش مشرق، مسعود قادی پاشا، مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران اظهارداشت: 11 جسد سقوط اتوبوس مسافربری در جاده جاجرود صبح امروز به پزشکی قانونی استان تهران تحویل داده شد.

وی افزود: 11 جسد برای احراز هویت صبح امروز به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان تهران واقع در کهریزک انتقال یافته است که از این تعداد 10 نفرد مرد و یک نفر زن است.

 مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران خاطرنشان کرد: تعیین علت فوت و هویت اجساد تحت بررسی کارشناسی تخصصی است و پس از انجام معاینات با هماهنگی مرجع قضایی تحویل بستگان درجه یک خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    4 0
    علت فوت:1- حماقت راننده در رانندگی باسرعت بالا در شب 2-بی توجهی مسئولین به ایمنی و فرسودگی جاده ها 3-ضعف در سیستم ایمنی و امنیت خودروها در ضمن مسئولینی که برای کاهش نرخ رشد جمعیت و پیرشدن ایران هرروز اه وناله می کند و خواهان افزایش زاد و ولد هستد معلوم شد که همچین زیاد هم براشون مهم نیست این موضوع چون سالی 20 هزار نفر در جاده ها کشته می شن ولی هیچ فکر اساسی برای حفظ جان مردم نمی کنن.یه شیعه کشی سیستماتیک در جریانه ،ولی ما ، مشرق سرمونو مثل کبک کردیم زیر برف.
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
    0 0
    بعضی از این راننده ها اصلا مثل روانی ها رانندگی میکنند اکثرآ هم که ماشاالله.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس