کد خبر 772527
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
حسین شمس

سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال گفت: چگونه است من در فوتسال پلنت برای برترینهای فوتسال جهان حق رای دارم و از من دعوت می شود اما در کشور خودم و در جامعه ایرانی حتی نظرم را نمی‌خواهند.

به گزارش مشرق، حسین شمس در مورد مراسم دیروز برترین‌های فوتسال گفت: من  متاسفم برای جامعه فوتسالی که غیرفوتسالی‌ها برای آن تصمیم‌گیری می‌کنند. ما امروز با پدیده ای روبرو هستیم که راست راست رو به دوربین نگاه می‌کند و دروغ می‌گوید. دیروز کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال در پاسخ به سؤالی که چرا  پیشکسوتان فوتسال از جمله شمس، ترابیان و شمسایی  حضور ندارند، مستقیم رو به دوربین نگاه می‌کند و به دروغ می‌گوید ترابیان به سفر تبریز رفته، شمسایی مسافرت و از شمس هم خبر نداریم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: واقعا آدم متاسف می شود برای این همه دروغ آن هم روبروی دوربین‌  رسانه ها. کفاشیان و کمیته فوتسال. خودشان می‌دانند که چه کار اشتباهی انجام دادند.  شما دیروز دیدید 95 درصد  از فوتسالی ها در این مراسم شرکت نکرده بودند. این عدم شرکت نکردن هم به نوعی  اعتراض بود که چرا انتخاب برترین‌های فوتسال توسط یک سری از افراد غیر فوتسالی صورت گرفته و در یک جلسه دورهمی تصمیم گرفتند برترین‌ها را انتخاب کنند.

وی افزود : شما دیدید که در یک سالن بسیار کوچکی این مراسم برگزار شد و برای پر شدن سالن یکسری افراد غیرفوتسالی را دعوت کرده بودند.  مگر جامعه فوتسال ما  پیشکسوت کم دارد که افراد غیر فوتسالی را دعوت می کنند ؟مطمئن باشید من این موضوع را پیگیری و شکایت مکتوب خودم را به مراجع رسیدگی کننده ارائه می‌کنم و اگر جواب قانع‌کننده نشنوم به مراجع بالاتر شکایت می کنم.  مطمئنم تاج ریاست فدراسیون فوتبال هم از هیچ موضوعی خبر ندارد و کفاشیان به وی هم دروغ گفته است.

وی همچنین در پاسخ به سؤالی که آیا شما به این مراسم دعوت شدید، گفت: نه اصلا چنین چیزی درست نیست. من را دعوت نکردند و حتی اصول اولیه دعوت را هم رعایت نکردند اصول اولیه این را می گوید که اول دعوت نامه رسمی و دوم تلفنی شخص را دعوت کنند.

شمس در پایان گفت: چگونه است من در  فوتسال پلنت برای برترینهای فوتسال جهان حق رای دارم و از من دعوت می شود اما در کشور خودم  و در جامعه ایرانی حتی نظرم را نمی‌خواهند. من واقعا نمی‌دانم آنها که رای دادند و برترین‌ها را انتخاب کردند کدامشان فوتسالی هستند. 12 الی 13 سال است که تصمیمات ناسالمی توسط کفاشیان و هیأت رئیسه کمیته فوتسال برای فوتسال گرفته می‌شود اما اینبار مطمئن باشید  اهالی فوتسال ساکت نمی‌نشینند و امروز من به دیدار تاج  ریاست فدراسیون فوتبال می‌روم برای موضوع شکایت و  پیگیری  این موضوع و موضاعات دیگر اگر رسیدگی شد که تمام  اما اگر رسیدگی  نشد به وزارت ورزش و مراجع بالاتر شکایت می‌کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس