اداره پست

مدیرعامل شرکت ملی پست با انتقاد از برداشت‌های سلیقه‌ای در تعیین مصادیق قاچاق، گفت: برای پیشگیری از حمل کالای قاچاق در شبکه پستی به دفاتر مرزی پست دستور داده شده از قبول کالاهای شبهه دار خودداری کنند.

به گزارش مشرق، حسین مهری در واکنش به ابهاماتی مبنی بر جابه جایی کالای قاچاق در شبکه پستی، گفت: هیچ کالای قاچاقی توسط پست جابه جا نمی شود و برخی ابهامات به دلیل برداشت‌های متفاوت از کالای قاچاق است.

مدیرعامل شرکت ملی پست با انتقاد از برداشت های مختلف و سلیقه‌ای از کالاهای قاچاق، توضیح داد: برای مثال در یک استان از دید کارشناسان مسئول یک کالا قاچاق محسوب می شود و در استان دیگر خیر، یا در یک استان یک کارشناس فلان کالا را قاچاق می داند و کارشناس دیگر نظر دیگری دارد.

وی افزود: برای حل این مشکل درباره کالای شبهه‌دار سخت‌گیری کرده‌ایم و به دفاتر مرزی نیز تاکید کرده ایم در موارد شبهه‌دار کالا را قبول نکنند مگر از نیروی انتظامی یا سایر نهادهی ذیربط مجوز داشته باشد.

مهری تاکید کرد: پس از اعمال رویه سخت‌گیرانه، تعداد این موارد در شبکه پستی بسیار کاهش یافته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۸
    0 0
    همه چیز بر عکس شده. حالا دولت و نظام بایستی پاسخگوی کلبران و قاچاقچیان هم باشند. قاچاقچیان عزیز از این به بعد راحت و آسوده وسایل به کشور قاچاق کنید و کولبران برای شما هم اتوبان ساخته خواهد شد که زیاد خودتان را خسته نکنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس