کد خبر 770759
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳
باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای ویژه از هواداران خود خواست تا برای بازی با پیکان به هیچ وجه برای خرید بلیت الکترونیکی اقدام نکنند.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای ویژه، از هواداران خود درخواست کرد برای بازی با پیکان به هیچ وجه برای خرید بلیت الکترونیکی اقدام نکنند. در این اطلاعیه آمده است:

«هواداران پرسپولیس همواره حامی اصلی تیم محبوب خود بوده‌اند و این حمایت و پشتیبانی به شکل‌های مختلفی انجام شده و می‌شود. بخشی از این حمایت همواره به شکل پشتیبانی از باشگاه برای احقاق حقوق قانونی انجام می‌شود که همواره بر آن تأکید داشتیم و با وجود دشواری‌های گوناگون که به وجود می‌آید، براساس وظیفه ذاتی نسبت به هواداران و پرسپولیس بزرگ از آن صرف‌نظر نکرده و نمی‌کنیم.

باشگاه پرسپولیس با توجه به این موارد از هواداران عزیز اکیداً درخواست دارد که با عنایت به دستور ریاست فدراسیون فوتبال مبنی بر واگذاری بلیت‌فروشی به باشگاه‌ها، برای بازی برابر تیم فوتبال پیکان در چارچوب هفته ششم لیگ برتر که روز 26 شهریور ماه در ورزشگاه آزادی انجام می‌شود، به هیچ عنوان نسبت به خرید الکترونیکی بلیت بازی از طریق سامانه فروش آن اقدام نکنند و برای تهیه بلیت این بازی در انتظار اطلاع‌رسانی آتی باشگاه باشند».

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
    0 0
    تقریبا تمام 15 میلیارد پول سال گذشته هواداران پرسپولیس رو فدراسیون برای خرج تیم ملی و کارمندان خودش بالا کشیده حرکت خوبی کردن...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس