محمدرضا عارف نمایه

رئیس فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: مسئولان وزارت آموزش و پرورش علت بروز حادثه غم انگیز واژگونی اتوبوس هرمزگان را به اطلاع افکار عمومی برسانند.

به گزارش مشرق، محمدرضا عارف نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پی واژگونی اتوبوس حامل دختران دانش آموز هرمزگانی، در پیامی این ضایعه دردناک را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

خبر سانحه واژگونی اتوبوس حامل دختران دانش آموز نخبه هرمزگانی  که موجب کشته و زخمی شدن تعدادی از این عزیزان شد بسیار تلخ و دلخراش و موجب تأثر شدید و اندوه فراوان گردید.

متاسفانه هر از چندگاهی شاهد اینگونه حوادث دردناک برای دانش آموزان عزیز کشورمان در قالب اردوهای مختلف هستیم که نشان از این دارد نسبت به  تمهیدات لازم برای سفری امن و مطمئن اقدامات مؤثر و قابل توجه ای صورت نگرفته است در حالیکه ساماندهی اینگونه اردوها توسط مسئولین مربوطه امری اجتناب ناپذیر است و تاکنون در این رابطه غفلت‌هایی شده است که باید در اسرع وقت جبران شود.

ضمن عرض تسلیت این مصیبت و ضایعه اسفناک به خانواده‌های داغدار به ویژه به مردم شریف استان‌ هرمزگان همدردی خود را با بازماندگان اعلام داشته، از درگاه خداوند غفور و رحیم برای جانباختگان غفران الهی و برای آسیب‌دیدگان و مجروحان، آرزوی سلامتی و شفای عاجل مسألت می‌نمایم.

امید آنکه با تلاش پرسنل زحمتکش بهداشت و درمان کشور، سلامتی آسیب‌دیدگان این حادثه در کوتاهترین زمان حاصل شود و مسئولین محترم وزارت آموزش و پرورش نیز علت برزو این حادثه غم انگیز را به اطلاع  افکار عمومی برسانند و از بروز حوادث مشابه جلوگیری کنند و با مسببین این حادثه هم در هر پست و مقامی برخورد قانونی صورت گیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس