کد خبر 769448
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹
علی عسکری

رئیس رسانه ملی با اشاره به فعالیت 260 ماهواره فارسی زبان برعلیه فرهنگ و هویت کشورمان گفت: فضای مجازی به قتلگاه جوانان ما تبدیل شده و اهالی قرآن و عترت بهترین سربازان جبهه نابرابر فرهنگی دشمن هستند.

به گزارش مشرق، عبدالعلی علی‌عسگری رئیس سازمان صداوسیما در آیین اختتامیه طرح بزرگ قرآنی 1451 برگزاری این مراسم را گوشه‌ای از برکات زندگی امام خمینی(ره) دانست و گفت: خدا را شاکریم که این طرح به ثمر نشست و با تلاش همه نهادها و مؤسسات در کنار رسانه ملی 15 میلیون نفر با این طرح ارتباط برقرار کردند که 5 میلیون نفر از آنها از طریق فضای مجازی به طرح پیوستند.

وی قرآن کریم را پدیده بی‌نظیر برای هدایت بشریت دانست و گفت: وقتی ما با آیات قرآن انس می‌گیریم، باید تلاش کنیم که همواره از آن استفاده کنیم و این آیات برای ما تکراری نشود. خداوند می‌فرماید؛ اگر این قرآن به کوه نازل می‌شد، آن کوه خاشع و منهدم می‌شد، حال آیا ما این‌گونه هستیم و در مواجهه با قرآن تکان می‌خوریم. همچنین قرآن ما را به پایدارترین مفاهیم الهی هدایت می‌کند و اگر جامعه از آن استفاده کند از بهترین مفاهیم و راه استفاده کرده است.

رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به صحبتی از نخست‌وزیر سابق انگلستان درباره قرآن گفت: عظمت قرآن تا حدی است که نخست‌وزیر سابق انگلستان می‌گوید تا وقتی قرآن وجود دارد و مسلمانان از آن استفاده می‌کنند، ما نمی‌توانیم بر آنها سلطه پیدا کنیم. پس درواقع قرآن کریم سدی بزرگ در برابر مستکبران است و ما به‌وسیله آن می‌توانیم در برابر تهاجم فرهنگی دشمن بایستیم.

علی‌عسگری با اشاره به فعالیت 260 ماهواره فارسی‌زبان افزود: این تعداد ماهواره با زبان فارسی برنامه‌های مختلفی علیه هویت و اخلاق ما پخش می‌کنند و این یکی از جبهه‌هایی است که دشمن بر روی ما گشوده است و جبهه دیگر فضای مجازی است که به دلیل تسلط نظام سلطه بر زیرساخت‌های فضای مجازی، این فضا به قتلگاه جوانان ما تبدیل شده، پس باید بدانیم ما در یک رویارویی نابرابر با دشمن قرار داریم.

وی خطاب به حافظان قرآن کریم ادامه داد: کسانی که می‌توانند در برابر استکبار بایستند، اهالی قرآن و عترت هستند و رسانه ملی به نوعی قرارگاه جنگ نرم در مقابل دشمن است. پس تک تک شما باید در این جهاد کبیر فعال شده و خودتان به یک رسانه تبدیل شوید. اگر ما در دفاع مقدس نگذاشتیم ذره‌ای از خاکمان به‌دست دشمن بیفتد، باید در جبهه فرهنگی هم پیروز باشیم و نگذاریم جوانانمان تسلیم توطئه دشمنان شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس