کد خبر 769384
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
عکس/ آخرين نامه شهیدحججی در روز عرفه

مسئول کمیته تشکل­‌های مردم نهاد ستاد استقبال از شهید حججی گفت: با اصرار مسئولان، خانواده شهید حججی ساخت بارگاه برای این شهید را پذیرفتند.

به گزارش مشرق، حسن قیصری مسئول کمیته تشکل­های مردم نهاد ستاد استقبال از شهید حججی با اشاره به برنامه‌های مراسم استقبال از پیکر مطهر این شهید گرانقدر اظهار داشت: پس از خاکسپاری شهید حججی در کنار 2 هزار و 500 شهید شهرستان نجف‌آباد، یادمان شهید حججی در این شهرستان ساخته می‌شود.

وی ادامه داد: خانواده شهید حججی اصرار داشتند که پیکر شهید در کنار دیگر شهدا دفن شود اما با اصرار مسئولان، قرار بر این شد که در نهایت برای این شهید بارگاه و جایگاه خاصی ساخته شود.

مسئول کمیته تشکل­های مردم نهاد ستاد استقبال از شهید حججی درباره چگونگی برگزاری مراسم تشییع گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، پیکر شهید روز یکشنبه پس از انجام مراسماتی در مشهد و تهران به نجف آباد انتقال پیدا می­‌کند.

وی ادامه داد: به احتمال فراوان صبح روز دوشنبه از ساعت 8:30، مراسم تشییع پیکر انجام خواهد شد. هم‌اکنون برنامه بدین صورت برنامه‌ریزی شده اما به علت تقاضای شهرستان­ها برای انتقال پیکر شهید به شهرشان ممکن است این برنامه به تعویق بیافتد.

قیصری ادامه داد: تاکنون تنها با تشییع پیکر در دو استان دیگر به جز نجف آباد یعنی تهران و مشهد موافقت شده اما در صورت موافقت مسئولان، امکان دارد که مراسم تشییع این شهید در دیگر شهرها نیز انجام شود.

وی درباره فعالیت تشکل­های مردم نهاد شهرستان نجف آباد برای برگزاری مراسم این شهید گرانقدر گفت: در حال حاظر 12 کمیته در شهرستان فعال شده و بر اساس برنامه­‌های مشخص، مشغول انجام وظیفه است.

مسئول کمیته تشکل­های مردم نهاد ستاد استقبال از شهید حججی تصریح کرد: بیشترین فعالیت را کمیته ­های مردمی از جمله هیئت‌های مذهبی، هیئت امنای مساجد، اتحادیه­‌های صنفی، شورای بازار و بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجرایی می‌کنند.

وی با اشاره به مسیر برگزاری مراسم خاک سپاری شهید محسن حججی گفت: مسیر برگزاری مراسم از میدان بسیج به سمت جنت‌الشهدا خواهد بود. نماز بر پیکر این شهید در گلزار شهدا نجف آباد خوانده خواهد شد و پیکر این شهید در یادمان شهدا کنار 2 هزار و 500 شهید دفاع مقدس به خاک سپرده می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس