کد خبر 768736
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
علیرضا رحیمی

رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به عملکرد شش ماه اول سال گفت که فدراسیون با تمام قوا در حال اجرای برنامه‌های خود است.

به گزارش مشرق، علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون با اشاره به عملکرد خوب فدراسیون در شش ماه اول سال اظهار داشت: در این مدت کلیه امور فدراسیون با دقت و کیفیت بالا در حال پیگیری است و هیچ کاری تعطیل نشده است. افتخارات بدست آمده در این مدت گویای این موضوع است. کسب سهمیه حضور در بازی‌های جهانی هندبال ساحلی، اعزام تیم‌ها به مسابقات برون مرزی و برگزاری مسابقات متعدد در این مدت کوتاه حاکی از فعالیت پرقدرت هیئت ها و فدراسیون است.

رئیس فدراسیون هندبال بیان داشت: در این مدت با تعامل ویژه با فدراسیون آسیایی و جهانی توانستیم سایه تعلیق را از سر فدراسیون دور کنیم. بدهی به فدراسیون آسیایی را تقسیط کرده و تخفیف قابل توجهی گرفتیم  و توانستیم تمام اقساط را به فدراسیون آسیایی پرداخت کنیم.

علیرضا رحیمی در ادامه افزود:با وجود اینکه استعفاء داده‌ام اما هیچ کاری در فدراسیون و هیئت‌ها تعطیل نشد و هیئت‌های ورزشی استان‌ها با تمام توان فعالیت‌های خود را برنامه‌ریزی و اجرا نمودند. برگزاری بیش از 100 مسابقه و 50 دوره آموزشی و بیش از 10 اردوی آمادگی  در این مدت کوتاه در کنار اعزام تیم بزرگسالان، نوجوانان و تیم باشگاهی به رویداد های بین المللی بیانگر فعالیت منسجم فدراسیون است. 

رحیمی تاکید کرد: از سلطانی‌فر وزیر محترم ورزش و  داورزنی معاونت محترم وزارت تشکر میکنم و امیداوارم  سرپرست فدراسیون را هرچه زودتر معرفی کنند. من استعفاء نداده‌ام که امتیاز بگیرم، تصمیم نهایی خود را گرفته ام حضور من و ادامه فعالیت من در فدراسیون به صلاح من و به صلاح هندبال و وزارت ورزش نیست. بهتر است هرچه زودتر فردی را که مورد حمایت وزارت ورزش باشد و بتوانند از او پشتیبانی و حمایت کنند برای فدراسیون معرفی کنند.

شایان ذکر است در این مدت فدراسیون بابت بدهی‌های چند میلیاردی که مربوط به سال های 89 تا 95  می باشد حتی یک ریال کمک دریافت نکرده و این بدهی بخش کوچکی از مشکلات پیش روی فدراسیون است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس