فوزی برهوم

جنبش حماس با استقبال از سفر دبیرکل سازمان ملل متحد به نوار غزه از وی خواست برای پایان دادن به محاصره این نوار به رژیم صهیونیستی فشار وارد نماید.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از سفر «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد به نوار غزه استقبال کرد.

حماس سفر گوترش به نوار غزه را اشاره مهمی به جایگاه و اهمیت این نوار در معادله مقابله با اشغالگران اسرائیلی و همچنین وخامت اوضاع انسانی ساکنان آن برشمرد.

در همین راستا، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش حماس شامگاه سه شنبه از دبیرکل سازمان ملل خواست در این سفر با خانواده های اسرای فلسطینی در زندان های اسرائیل، بیماران محروم از سفر و درمان، صاحبان خانه های ویران شده و قربانیان تجاوز اسرائیل و محاصره اعمالی توسط این رژیم دیدار کند.

حماس همچنین از گوترش خواست تا برای رفع محاصره نوار غزه و پایان دادن به درد و رنج دو میلیون فلسطینی که در بزرگترین زندان جهان زندگی می کنند تلاش نماید.

این جنبش از دبیرکل سازمان ملل خواست به رژیم اشغالگر برای توقف اقدامات خود علیه مردم فلسطین و مقدسات اسلامی و مسیحی و نیز نقض حقوق اسرای فلسطینی فشار وارد کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس