ایمن آبادی

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: رسول خادم به جای توضیح درخصوص این نتایج متاسفانه از شیوه بدی استفاده کرد و من از دکتر سلطانی‌فر می‌خواهم که با حساسیت بیشتری به این موضوع وارد شود.

به گزارش مشرق، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مجلس شورای اسلامی درخصوص دستور وزیر ورزش و جوانان مبنی بر پیگیری و بررسی علت کسب نتایج ضعیف تیم ملی کشتی آزاد صحبت کرد.

ایمن‌آبادی با اشاره به اتفاق ایجاد شده در کشتی آزاد اظهار داشت: با توجه به اینکه وزارت ورزش و شخص دکتر سلطانی‌فر به عنوان متولی ورزش کشور این حق را دارند که در امور فدراسیون‌ها اظهار نظر کنند و در جریان عملکرد آنها باشند ولی متاسفانه روز گذشته فدراسیون کشتی نامه بی‌ادبانه‌ای را منتشر کرد که روح کشتی و پهلوانی را خدشه‌دار نمود. اخلاق از ورزش بیرون می‌آید و ورزش کشتی به عنوان ورزشی که روح پهلوانی در آن دمیده شده انتظار بیشتری از آن داریم.

وی در ادامه افزود: اگر دکتر سلطانی‌فر از فدراسیون‌ها جواب می‌خواهد به این دلیل است که اگر در رشته‌ای نتیجه ضعیفی کسب شود نمایندگان مجلس از شخص وزیر می‌خواهند که توضیح دهد. این نامه فدراسیون جامعه کشتی و جامعه ورزش را تحت تاثیر قرار داد. این کاری که از سوی فدراسیون کشتی صورت گرفته فرار روبه جلو است. رسول خادم به جای توضیح درخصوص این نتایج متاسفانه از شیوه بدی استفاده کرد و من از دکتر سلطانی‌فر می‌خواهم که با حساسیت بیشتری به این موضوع وارد شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: فدراسیون کشتی و شخص رسول خادم باید هم از دکتر سلطانی‌فر و هم از مردم عذرخواهی کنند. این عذرخواهی هم به خاطر این نامه بی‌ادبانه از سوی فدراسیون است و هم از این جهت که کشتی آزاد شکست تاریخی را در کارنامه کشتی ایران ثبت کرد. اعتبارات فدراسیون کشتی نسبت به فدراسیون‌های دیگر فاصله قابل ملاحظه‌ای دارد و با وجود اینکه در سال سخت مالی این بودجه توسط وزارت ورزش به این فدراسیون تعلق گرفت، فدراسیون نباید این موضع را می‌گرفت.

* منبع: برنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
    5 1
    متأسفم که امروز اظهارنظرهای تلخ و بدون کارشناسی می شنویم. بروید مقایسه کنید احترامی که سایر کشورها به قهرمانان خود می‌گذارند. راه دوری نیاز نیست بروید، همین کشور آذربایجان که اتفاقاً سرمربی کشتی فرنگی‌اش ایرانی است. تا به حال به عنوان یک نماینده یا مسئول از خود پرسیده‌اید چرا باید کشتی‌گیران ایرانی آنجا کشتی بگیرند؟ چرا مربی چون آقای خیرآبادی باید آنجا را به کشور خود ترجیح بدهد؟ چرا آب اقامتگاه کشتی گیران باید قطع باشد؟ چرا پاداش قهرمانان همین کشورهای همسایه بسیار بیشتر و به موقع پرداخت می شود ، ولی پاداش قهرمانان ما بعضا کم و دیر. چرا هیچ تضمین مالی این قهرمانان برای آینده خود ندارند؟چرا همان بودجه که جنابعالی فرمودید هنوز پرداخت نشده؟و هزاران چرای دیگر؟ بهتر بود وزیر محترم ورزش اندکی صبر می کردید و بعد از تشکیل شورای فنی فدراسیون از قهرمانان و مربیان مطرح کشتی تشکیل می‌شود به اظهار نظر می‌پرداختید!!!!
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
    12 0
    آقای جعفرزاده لطفا از خودتان شروع کنید بابت نسبت های داده شده به رئیس دولت های نهم و دهم منتظر پوزش خواهی شما هستیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس