کد خبر 768196
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
سیدمهدی هاشمی

رئیس پیشین فدراسیون تیراندازی گفت: ظاهرا وزارت ورزش پاسخش را از دیوان گرفته و شنیده‌ام وزیر هم ابلاغ کرده که حداکثر در این ۱۰ روز رای اجرا شود.

به گزارش مشرق، سیدمهدی هاشمی درخصوص نامه دیوان گه گفته می‌شود تا 15 شهریورماه وضعیت مدیریتی فدراسیون تیراندازی مشخص شود، اظهرا داشت: شنیده‌ام که دیوان اعلام کرده که حداکثر تا 15 شهریوماه رای اجرا شود. ظاهرا وزارت ورزش پاسخش را از دیوان گرفته و شنیده‌ام وزیر هم ابلاغ کرده که حداکثر در این 10 روز رای اجرا شود.

وی در خصوص سفرش به روسیه افزود: مسئولان فدراسیون جهانی از من خواسته بودند تا در اولین فرصت دیداری را با مسئولان جهانی داشته باشم و یا در جایی که می توانم حضور داشته باشم و یا اینکه نشستی داشته باشم. نایب رئیس فدراسیون جهانی و رئیس فدراسیون اروپا و روسیه پیش از این از من دعوت کرده بودند و اعلام کردم ممکن است در حاشیه مسابقات مسکو حضور داشته باشم ولی هنوز تصمیمی برای حضور قطعی نگرفته‌ام. این مسابقات 10 روز ادامه دارد و ممکن است لازم باشد باشد تا به روسیه سفر کنم.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم وزارت ورزش در خصوص اجرای رای دیوان در حضور شما در روسیه تاثیر دارد، گفت: این موضوعات برای اینکه سفر کنم یا نه بی تاثیر نیست. ما تا جایی که ممکن است نمی‌خواهیم مسائلی که در داخل چالش ایجاد کرده را به بیرون ببریم. فعلا منتظر اقدام رسمی وزارت ورزش هستیم تا بر اساس آن تصمیم‌گیری کنیم و و ببینم این نشست را در روسیه برگزار کنیم بهتر است یا نه.

وی تاکید کرد: من هنوز به مسئولان فدراسیون جهانی اعلام نکرده‌ام که به روسیه خواهم رفت یا نه. پیش از این گفته بودم احتمال دارد بتوانم در حاشیه مسابقات قهرمانی جهان در روسیه حاضر شوم. البته آنها هم اعلام نکردند که اعضا خود در روسیه حضور دارند یا نه و برنامه دقیقی اعلام نشده است.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه نمی‌خواستیم کار بچه‌ها لنگ بمانند اعلام کردیم که تیراندازان ایران می‌توانند در مسابقات شرکت کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این صحبت‌ها به معنای آغاز زمزمه‌های تعلیق ایران بوده است، گفت: اگر من امضا نمی‌کردم و یا نظر منفی می‌دادم در اعزام بچه‌ها به روسیه تاثیرگذار بود چون از نظر فدراسیون جهانی من رئیس هستم. آنها مطلع هستند که در فدراسیون ایران مشکلات و چالش‌هایی هست ولی ما چیزی را رسما اعلام نکرده‌ایم و گفتیم موضوع با توجه به حکم دادگاه ایران حل شده البته آنها در جریان این هستند که چالش‌ها تمام نشده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس