دادگر

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت که نامه دیوان عدالت اداری درخصوص مشخص کردن وضعیت مدیریتی فدراسیون تا ۱۵ شهریورماه را ندیده است.

به گزارش مشرق، علی دادگر در خصوص اعزام تیم ملی اهداف پروازی به مسابقات جهانی اظهار داشت: دو سال بود که این تیم به مسابقات برون‌مرزی اعزام نشده بود اما در یک ماه گذشته دومین اعزام است که نشان از توجه ویژه ما به اهداف پروازی است. ما به دنبال کسب مدال در جاکارتا هستیم و این اعزام‌ها مقدماتی برای رسیدن به این اهداف است. اگرچه تیم با آمادگی کافی به روسیه اعزام می‌شود اما انتظار مدال نداریم و برنامه‌ها برای مدال آوری اهداف پروازی در بازی‌های آسیایی سال آینده برای نخستین بار است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت عدم کسب مدال در اهداف پروازی باز هم حمایت‌ها ادامه خواهد داشت، افزود: در گذشته در مورد اهداف ثابت و تفنگ و تپانچه برنامه‌ریزی خوبی انجام شده و نتیجه هم داشته ولی در اهداف پروازی توسعه متناسب با رشته‌های ثابت را نداشتیم و علاقه مند هستیم تا به این بخش هم توجه ویژه انجام شود. کسب مدال هم برای اهداف پروازی دور از دسترس نیست.

رئیس فدراسیون تیراندازی در خصوص امکانات تیراندازی برای تحقق برنامه‌های این رشته گفت: مشکلات فشنگ و ساچمه و بشقابک از گذشته وجود داشته و حتی تیراندازان فقط تمرین خشک داشتند اما خوشبختانه در تیم ملی جوانان و بزرگسالان در بخش ثابت و تپانچه بهترین فشنگ آلمانی را داریم. فشنگ و تجهیزات تامین شده و مشکلی نداریم. وظیفه ما تامین امکانات است و امیدوارم بچه‌ها از این فرصت استفاده کنند.

وی در پایان در خصوص نامه دیوان درخصوص فدراسیون تیراندازی که گفته می‌شود تا 15 شهریور باید وضعیت  مدیریت این فدراسیون مشخص شود، گفت: من این موضوع را  نشنیده‌ام و  نامه‌ای هم ندیده‌ام. اگر هم چنین چیزی باشد وزارت ورزش پاسخش را خواهد داد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس