کد خبر 767287
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
مرفاوی منصوریان

صمد مرفاوی سرمربی سابق استقلال معتقد است که در بحران نتیجه‌گیری این تیم، فقط علیرضا منصوریان مقصر نیست.

به گزارش مشرق، مرفاوی درخصوص شرایط بحرانی استقلال و یا اینکه آیا برکناری علیرضا منصوریان می‌تواند به سود این تیم باشد گفت: من نمی‌توانم در این زمینه چیز خاصی بگویم. شرایط الان طوری است که سکوها نیز ملتهب شده و هواداران به منصوریان اطمینان ندارند. به هر حال باید یا این مربی صحبت کند و در مورد آینده نظرش را بگوید یا اینکه مسئولان باشگاه دنبال راهکار باشند. امیدوارم تصمیمی گرفته شود تا آرامش به استقلال برگردد. من نمی‌گویم منصوریان باید برکنار باشد ولی در این زمینه مدیریت تصمیم‌گرنده است.


مرفاوی ادامه داد: به نظر من تغییر سرمربی بعد از 5 هفته خیلی زود است و اگر بخواهیم از لحاظ فنی صحبت کنیم باید به تیم زمان داد. البته ممکن است مسئولان باشگاه خودشان احساس کنند که با مربی به بن‌بست رسیده‌اند و آن وقت ماجرا فرق می‌کند ما از دور قضایا را می‌بینیم و نمی‌توانیم قضاوت صحیحی داشته باشیم.


مرفاوی معتقد است منصوریان در این بحران به تنهایی مقصر نیست. او در این زمینه گفت: وقتی استقلال نایب‌قهرمان شد آقای منصوریان و همچنین مدیرعامل باشگاه عنوان کردند که فقط 2 بازیکن خواهند گرفت ولی بعدها دیدید که تغییرات زیاد بود. مگر قرار نبود استقلال فقط 2 بازیکن جدید بیاورد پس چرا این همه تغییر ایجاد شد؟ من معتقدم منصوریان به تنهایی مقصر نیست و باشگاه هم می‌تواند برخی مسائل را به گردن بگیرد. مسئولان استقلال می‌توانستند با برخی از برنامه‌های منصوریان مخالفت کنند.


مرفاوی در مورد حرکات عجیب منصوریان در بازی با پدیده که انتقادات زیادی را به همراه داشت گفت: هر فردی مسئول رفتارهای خودش است و من نمی‌توانم صحبت خاصی انجام بدهم. من شخصا بعضی از حرکات منصوریان را نمی‌پسندم هرچند که به تنهایی او را مقصر نمی‌دانم. در کنار منصوریان پیشکسوتان استقلال وجود دارند و همکارانش نیز با او کار می‌کنند. منصوریان بارها گفته که مربی جوانی است که بعضی‌ها نمی‌خواهند او پیشرفت کند. ممکن است او تحت‌تاثیر قرار بگیرد و برخی رفتارها را انجام دهد ولی بزرگترها باید در این موارد دخالت کنند و برخی چیزها را به و او گوشزد کنند.


مرفاوی افزود: شاید منصوریان از برخی صحبت‌های من و کسانی که انتقاد می‌کنند ناراحت شود ولی من با او عادلانه صحبت می‌کنم و قبلا هم گفتم باید عاقلانه‌تر و پخته‌تر رفتار کند. البته من شرایط این روزهای منصوریان را قبلا در استقلال تجربه کردم و می‌دانم او سختی می‌کشد. قبلا هواداران بر علیه قله‌نوعی، مظلومی و من شعار دادند و این چیز جدیدی نیست.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس