کد خبر 767204
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
منصوریان

رحمتی، قلعه‌نویی و فرهاد مجیدی از منصوریان حمایت کردند.

به گزارش مشرق، سه ضلع از بزرگان استقلال که در این سال‌ها رابطه خوبی با همدیگر نداشتند، حالا بر سر حفظ منصوریان به توافق رسیده‌اند. فرهاد مجیدی، امیر قلعه‌نویی و مهدی رحمتی در این سال‌ها اختلافات زیادی با هم داشتند. هیچ گاه دو تا از این سه پادشاه هم در یک اقلیم نگنجیدند و با ناراحتی از هم جدا می‌شدند. ولی هر سه این نفر در این چند روز از سرمربی جوان استقلال حمایت کرده‌اند. 

فرهاد مجیدی در اینستاگرام پست گذاشت: «جوانمردانه نیست اگر بخواهیم همه شرایط امروز را فقط به علیرضا منصوریان؛ دوست و هم‌بازی قدیمی من مربوط بدانیم. ناراحتی هواداران تیم محبوبم را به خوبی درک می‌کنم اما ریشه‌های این عدم موفقیت در چند فصل گذشته را باید در ساختار باشگاه استقلال جستجو کرد. امیدوارم کادر فنی تیم استقلال بدون توجه به حاشیه‌ها به بازی‌های حساس آینده فکر کنند و به خصوص بازیکنان تیم با مسئولیت‌پذیری بیشتر همه معادلات را تغییر دهند. بدون تردید هواداران عزیز و دوست‌داشتنی استقلال هم در هفته‌های پیش رو با حمایت و اتحاد بیشتر یارو و یاور تیم محبوب‌شان خواهند بود.»

امیر قلعه‌نویی حمایت واضحی از منصوریان نداشت. ولی منصوریان را در کنار خودش قرار داد و به هواداران استقلال اعتراض کرد. صحبت‌های قلعه‌نویی را مرور می‌کنیم: «رفتار زشتی که در روز بازی استقلال و تراکتور با من انجام شد فرهنگ ۶۴ ساله استقلال را زیر سوال برد. الان می‌بینیم امتداد آن رفتار با نسل جوان هم ادامه دارد و باعث می‌شود در فضای مجازی مشکلاتی برای منصوریان و مظلومی ایجاد شود. من بد بودم، آیا مظلومی آدم بدی بود؟ منصوریان آدم بدی است؟ این ها اثرات رفتارهایی است که برخی آقایان در گذشته انجام دادند.»

مهدی رحمتی هم در اینستاگرام با انتشار تصویری از خودش و منصوریان، نوشت: «فرزند خانواده هیچگاه در شرایط سخت خانواده را تنها نمی‌گذارد، استقلال خانواده ماست. پس تا آخرین نفس پشت هم می‌مانیم و می‌جنگیم #برمی‌گردیم.»

حالا سه تا از محبوب‌ترین استقلالی‌ها، بر سر حمایت از منصوریان به توافق رسیدند. هر کدام جداگانه به نوعی و با انگیزه‌ای متفاوت، حمایت‌شان از سرمربی استقلال را اعلام کردند.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس