کمالوند

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با چرخشی عجیب، صحبت‌هایی برخلاف آنچه روز سه‌شنبه بر زبان آورده بود، انجام داد.

به گزارش مشرق، به نقل از روابط عمومی باشگاه صنعت نفت آبادان فراز کمالوند گفت: علی عیسی زاده، مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادان در مشکلات به وجود آمده کوچکترین تقصیری را نداشته است.

وی ضمن تاکید بر این موضوع که احترام عیسی‌زاده باید حفظ شود گفت: مدیرعامل موسسه صنعت نفت همواره همراه و حامی من بوده است و در واقع ایشان بیشتر نقش را برای حضورم در آبادان ایفا کرده است. اگر عیسی زاده نبود همین کمترین امکانات را هم نداشتیم.

سرمربی نفت آبادان در ادامه با اشاره به این موضوع که اگر تصمیمی می‌گیرم دانسته و برای رشد و تعالی تیم صنعت نفت است، تصریح کرد: باز هم از هواداران دلسوز صنعت نفت قدردانی می‌کنم و امیدوارم لایق این همه مهربانی آنها باشم.

به گزارش تسنیم کمالوند در حالی تغییر موضع 180 درجه‌ای داده که روز سه‌شنبه پس از تساوی 2 -2 خانگی تیمش برابر ذوب‌آهن در نشست خبری به شدت از عیسی‌زاده گلایه کرده و گفته بود: «از مدیریت باشگاه گله‌ دارم و اگر شرایط باشگاه تغییر نکند این آخرین بازی است که من اینجا هستم. از عیسی‌زاده (مدیرعامل باشگاه صنعت نفت) خواستم که در این بازی تماشای بازی را رایگان کند چرا که عده‌ای پول ندارند بلیت تهیه کنند، اما عیسی‌زاده این کار را انجام نداد و به همین دلیل به شدت از او گله‌مندم. البته من انتقادهای دیگری هم دارم، دو ماه است به این باشگاه آمده‌ام و هیچ‌کس کارش را به درستی انجام نمی‌دهد. نمی‌دانم زمین را درست کنم یا به تدارکات تیم برسم. کسی که باید چمن را آبیاری کند این کار را نمی‌کند و حتی فیزیوتراپ را هم من باید هماهنگ کنم. اگر بازی بعد تماشای بازی رایگان نباشد و مردم پشت در بمانند خودم همه بلیت‌ها را خواهم خرید. 5 میلیون بیشتر که نمی‌شود. تیمی که در آستانه سقوط بود را به این شرایط در آوردیم و حتماً باید با هیئت مدیره حرف بزنم چون مشکلات زیادی داریم و اگر ادامه داشته باشد دیگر بعد از تعطیلات در این تیم نخواهم بود. دو بازیکن ما هنوز خانه‌ ندارند.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس