شهید و شهادت - لاله - تشییع

سازمان بسیج اصناف به منظور بزرگداشت شهدای این قشر، برنامه‌های هر یک از روزهای آینده را با تکریم شهیدان سیدعلی اندرزگو، مهدی عراقی و اسدالله لاجوردی برگزار می‌کند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق به نقل از ایکنا، سازمان بسیج اصناف به منظور بزرگداشت شهدای این قشر، برنامه‌های هر یک از روزهای آینده را با تکریم شهیدان سیدعلی اندرزگو، مهدی عراقی و اسدالله لاجوردی برگزار می‌کند.

همزمان با سالروز ازدواج حضرت زهرا(س) و امام علی(ع)، سازمان بسیج اصناف کشور در راستای بزرگداشت این مناسبت که با سالروز شهادت اسدالله لاجوردی همزمان شده است، این روز را با نام بسیج اصناف، بازاریان، تجار و اقتصاد مقاومتی نامگذاری کرده است.

در همین راستا صحبت درباره فعالیت‌های مختلف فعالان اقتصادی و راه‌اندازی بسیج در اتاق‌های بازرگانی و اصناف یکی از فعالیت‌هایی است که به این مناسبت انجام می‌شود. همچنین فردا،‌ دوم شهریورماه با نام بسیج اصناف و نقش خواهران در بازار نامگذاری شده است که همزمان با سالروز شهادت شهید سیدعلی اندرزگو بوده و مسئولان بسیج اصناف طی نشستی با بانوان شاغل در بازار،‌ به بررسی فرصت‌ها و آسیب‌ها و اجرای طرح تکریم حجاب و عفاف در بازار می‌پردازند.

مسئول این سازمان در روز جمعه، سوم شهریورماه نیز در نماز جمعه حضور می‌یابد و در سخنرانی پیش از خطبه‌ها درباره ‌رسیدگی و سرکشی به محرومان سخن خواهد گفت. این روز به نام بسیج اصناف وحدت و همدلی نامگذاری شده است.

در آخرین روز از هفته بزرگداشت شهدای اصناف نیز که همزمان با سالروز شهادت مهدی عراقی است و به نام روز بسیج اصناف، جوانان و فرهنگ ایثار و شهادت نامگذاری شده،‌ ضمن برپایی مراسم ویژه این روز در سراسر کشور، اختتامیه اصلی در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس