کد خبر 765491
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
محمدعلی گرایی

دارنده مدال برنز وزن ۷۱ کیلوگرم کشتی فرنگی جهان گفت:‌ تمام شرایط برای رسیدن من به فینال و مدال طلا مهیا بود، اما هم اشتباهات خودم و هم ناداوری باعث شد نتوانم به فینال برسم.

به گزارش مشرق، محمدعلی گرایی بعد از کسب مدال برنز وزن 71 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان گفت:‌ واقعا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که به دیدار رده‌بندی رفتم و از حضور در فینال بازماندم چون تمام شرایط برای رسیدن من به فینال و مدال طلا مهیا بود، اما هم اشتباهات خودم و هم ناداوری باعث شد نتوانم به فینال برسم.

وی در پاسخ به این سوال که به راحتی امتیاز از دست می‌دهد و به راحتی هم امتیاز می‌گیرد گفت:‌ متاسفانه برخی اوقات کشتی از دستم خارج می‌شود و راحت امتیاز از دست می‌دهم، اما اینقدر روحیه دارم که بتوانم جبران کنم.

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان درباره دیدار رده‌بندی که با وجود عقب افتادن 7 امتیاز، اما در نهایت موفق به کسب مدال برنز شد، عنوان کرد:‌ هیچ وقت به راحتی تسلیم نمی‌شوم به همین خاطر است که وقتی روی تشک می‌روم و مقابل هر حریفی قرار می‌گیرم تا آخرین لحظه فقط به فکر پیروزی هستم.

دارنده مدال نقره آسیا تصریح کرد:‌ شاید همین موضوع باعث شد مقابل نماینده مولداوی پیروز شوم و به مدل برنز برسم، اما باور کنید از صبح تا این لحظه چیزی نخورده‌ام و تنها چای نوشیده‌ام به همین خاطر کمی از نظر بدنی تحلیل رفتم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس