محمدقمی

نماینده مردم پاکدشت در مجلس تاکید کرد: مسعود سلطانی‌فر در برخورد با ورزش نگاه سیاسی نداشته و عدالت محوری را در سرلوحه کار قرار داده است.

به گزارش مشرق، محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم و در موافقت با مسعود سلطانی‌فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان طی سخنانی از برنامه‌های وی برای این وزراتخانه قدردانی کرد.

وی برنامه‌های وزیر را دارای نقاط مثبت توصیف کرد و افزود: در این برنامه ضمن توجه به سندهای بالادستی به مسائل کشور از جمله موضوعات مرتبط با حوزه ورزش و جوانان توجه شده است.

نماینده مردم پاکدشت، سلطانی‌فر را فردی با برنامه‌های مشخص برای اداره وزارت ورزش و جوانان توصیف کرد و افزود: آقای سلطانی‌فر دارای مرام سیاسی است ولی در برخورد با ورزش نگاه سیاسی ندارد، و عدالت را سرلوحه خود قرار می دهد.

قمی رسیدگی به ورزش قهرمانی،‌ پهلوانی و همگانی و همچنین توجه ویژه به مناطق محروم و توسعه نیافته را از جمله رویکردهای وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان برشمرد.

وی توجه به ورزش و همچنین دغدغه‌های جوانان را از دیگر رویکردهای مسعود سلطانی‌فر نام برد و تاکید کرد: آقای سلطانی‌فر برنامه‌های خود را در محور جوانمردی و روحیه پهلوانی تنظیم کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس