کد خبر 764212
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
نزاجا

فرمانده نیروی زمینی ارتش دو مولفه قدرت این نیرو را یگان‌های بالگردی و توپخانه‌ای دانست و از ارتقای توان این یگان‌ها در آینده خبر داد.

به گزارش مشرق، فرمانده نیروی زمینی ارتش به اهداف اصلی نیروی زمینی اشاره کرد و گفت: تلاش برای ارتقای تحرک و کارآمدی یگان‌ها به منظور پاسخ‌گویی به نیازهای عملیاتی روز از جمله اهداف نزاجاست.

امیر حیدری خاطرنشان کرد: برنامه‌های نیروی زمینی ارتش بر سه محور ولایت‌مداری، عدالت محوری و شایسته سالاری استوار است. فرماندهی معظم کل قوا (حفظه الله) در مورد کتابچه بازنگری در تغییر ساختار و سازمان نیروی زمینی فرمودند: «من این کتابچه را خواندم، نهاد این کتابچه در چهارچوب و ذهن من تنظیم شده است«.

وی افزود: در طرح لبیک ما به دنبال چهار هدف انضباط یگان‌ها، ارتقای معیشت کارکنان و منزلت اجتماعی آن‌ها، ارتقای توان رزمی یگان‌های تابعه و رسیدگی به مشکلات کارکنان و تکریم آن‌ها هستیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش به دو مولفه قدرت در نزاجا اشاره کرد و گفت: اولین مولفه پرقدرت نیروی زمینی یگان بالگردی و دومین مولفه قدرت، توپخانه است.

امیر حیدری افزود: نیروی زمینی با توجه به نیاز یگانی خود در زمینه بالگردی برنامه‌ها و طرح‌های خوبی را در دستور کار قرار داده است.

وی اضافه کرد: مولفه مهم دیگر نیروی زمینی ارتش به واسطه تهدیدات منطقه‌ای و همچنین بالا بردن آمادگی رزمی در بخش توپخانه‌ای است که با دارا بودن نیروی انسانی مجرب و تجهیزات مطلوب سعی داریم قدرت توپخانه‌ای را افزایش دهیم و تاکنون موفقیت‌های بزرگی به دست آورده‌ایم.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 3
  • میلیتاریست IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
    16 6
    تا وقتی جنگنده نداشته باشیم بهترین تانک و توپ و بالگردمون هم نابود میشن بدون جنگنده این کارا اب تو هاونگ کوبیدونه
    • IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
      3 6
      آواکس آواکس
    • IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
      2 0
      کاملا درست گفتی ، بدون پوشش هوایی قدرتمند، نیروهای زرهی و توپخانه اهدافی دلچسب برای شکار توسط هواپیما های دشمن است .سی چهل فروند سوخو پیشرفته روسیه کاری کردند که دهها هزار رزمنده وصدها تانک، طی چند سال نتوانستد در سوریه انجام دهند ،با وجود نیروهای هوایی قدرتمند در منطقه ، فرستادن نیروهای زمینی به جنگ بدون یک پوشش هوایی قوی ، فرستادن آنها به قتلگاه است
  • علی IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
    9 1
    افرین خسته نباشید
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
    7 2
    ka52 بخریم با میگ 35

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس