کد خبر 761867
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷
بهرام قاسمی نمایه

سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت: دوره استفاده از حربه تهدید نظامی و فشار علیه کشورهای مستقل به منظور وادار کردن آنها به پذیرش خواسته های غیرمنطقی و نامشروع به پایان رسیده است.

به گزارش مشرق،  بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اظهارات تحریک آمیز و مداخله جویانه دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در خصوص تحولات داخلی ونزوئلا و تهدید به استفاده از گزینه نظامی علیه آن کشور را قویاً محکوم و ضمن مخالفت با هرگونه مداخله خارجی در امور داخلی ونزوئلا، بر ضرورت احترام به حاکمیت و استقلال کشورها در چارچوب مقررات حقوق بین الملل تأکید کرد.

قاسمی افزود: همان گونه که تجربه جهانی و تاریخ سیاسی معاصر نیز ثابت کرده است، دوره استفاده از حربه تهدید نظامی و فشار علیه کشورهای مستقل به منظور وادار کردن آنها به پذیرش خواسته های غیرمنطقی و نامشروع به پایان رسیده است.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    1 0
    سپاه باید با اعزام مشاورین و کارشناسانش به ونزوئلا و انجام مانورهای نظامی مشترک با به همراه روسیه و چین در آبهای ونزوئلا به آمریکا هشدار دهند به مقامات برسانید حتما
  • ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
    1 0
    پیشنهاد می کنم به جای ابراز محکومیت از واژه های محکم تری استفاده شود. مثل بررسی امکان اعزام نیروهای لجستیکی و یا نظامی به ونزوئلا و یا اعزام نبردناوهای ایرانی به کشور دوست و برادر ونزوئلا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس