کد خبر 761858
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
تکواندو

تیم ملی تکواندو مردان کشورمان با کسب 4 مدال طلا، یک نقره، چهار برنز و 35 امتیاز برسکوی قهرمانی ایستاد و تیم کره جنوبی نیز با 4 مدال طلا، یک نقره و 31 امتیاز نایب قهرمان شد.

به گزارش مشرق، نخستین دوره مسابقات "جام ریاست فدراسیون جهانی" آسیا (G2) که از صبح روز (شنبه) در سالن "یونیورسال" تاشکند با حضور 307 ورزشکار(198 مرد و 109 زن) در رده سنی بزرگسالان آغاز شده بود، دقایقی پیش به پایان رسید.

تیم ملی تکواندو مردان کشورمان با کسب 4 مدال طلا، یک نقره، چهار برنز و 35 امتیاز بر سکوی قهرمانی نخستین دوره مسابقات "جام ریاست فدراسیون جهانی" آسیا (G2)ایستاد. تیم کره با 4 مدال طلا، یک نقره و 31 امتیاز نایب قهرمان شد و ازبکستان نیز با 3مدال نقره، 3مدال برنز و 12 امتیاز سوم شد.

در بخش مردان،‌احمد محمدی، ابراهیم صفری، سروش احمدی و مهدی جلالی مدال طلا کسب کردند، سالار وحیدی به مدال نقره دست یافت و سجاد مردانی، محمد رضا هادیان، مهدی اسحاقی و علیرضا علیاری به مدال برنز بسنده کردند.

در بخش بانوان نیز، زهرا شجاعی و کیانا اخوان به مدال نقره دست یافتند و سودابه پور صادقی و فاطمه مداحی نیز به مدال برنز رسیدند. تیم ملی بانوان کشورمان نیز با کسب دو مدال نقره و دو برنز به مقام سومی رسید. کره جنوبی و چین نیز به ترتیب جایگاه های اول و دوم رو از آن خود کردند.

در مجموع تیمی مردان و زنان نیز تیم های ملی کره جنوبی، چین و ایران به ترتیب اول تا سوم شدند.

مدال آوران در این رقابت‌ها بر اساس اعلام فدراسیون جهانی تکواندو به صورت مستقیم جواز حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا در سال 2018 را بدست آوردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس