کد خبر 761738
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
حسن بیت سعید

مهاجم تازه وارد استقلال می گوید که شماره 7 پیراهن مورد علاقه اش بوده و هیچ فشاری را بابت پوشیدن این پیراهن حس نمی کند.

به گزارش مشرق، حسن بیت سعید صحبت های جالبی در مورد شماره پیراهنش در استقلال، شرایطش در این تیم و شانس قهرمانی تیمش به زبان آورد که در ادامه آن را می خوانید.


در مورد مدت زمانی که به استقلال آمدی صحبت کن. بازی کردن در این تیم چه حسی دارد؟


استقلال با کلی افتخار داخلی و همچنین با قهرمانی های قابل توجه در آسیا یکی از بزرگترین باشگاه های ایران است و طبیعی است بازی کردن در آن زمین تا آسمان با استقلال‌خوزستان فرق دارد. یکی از بزرگترین وجه تمایزهای استقلال با سایر تیم ها تماشاگرانش است چراکه در این تیم هواداران واقعا به بازیکن لطف دارند و با روحیه ای که می دهند انگیزه بازیکن چند برابر می شود. 


تو فصل قبل با 10 گل و 7 پاس گل نمایش درخشانی در ترکیب استقلال‌خوزستان داشتی. قبول داری سطح توقع از تو بسیار بالاتر از چیزی است که در 3 هفته اول نشان دادی؟


صددرصد حرف شما را قبول دارم اما اینکه توقعات از من بالا است استرسی در درونم ایجاد نمی کند. از اینکه توقعات از من بالا است بسیار خوشحالم و مطمئنم بازیکنی بسیار بهتر از استقلال‌خوزستان می شوم و این را در هفته های آینده خواهید دید. 


قبول داری اینکه تصمیم گرفتی شماره 7 استقلال را برتن کنی فشار را روی تو بسیار بیشتر از بازیکنان عادی کرده است؟


7 شماره مورد علاقه من است و دراستقلال خوزستان هم این شماره را برتن می کردم و واقعیت این است که هیچ فشاری بابت پوشیدن این پیراهن حس نمی کنم و فقط دوست دارم بهترین عملکردم را داشته باشم.


ولی خیلی ها می گویند ممکن است تو هم با پوشیدن این شماره به سرنوشت بختیار رحمانی در استقلال دچار شوی. 


مطمئن باشید چنین اتفاقی نخواهد افتاد و من به سرنوشت بختیار رحمانی دچار نمی شوم چراکه با پوشیدن این شماره هیچ فشاری را حس نمی کنم. من فقط می خواهم بهترین عملکرد را داشته باشم و این تمام انگیزه ام است. 


به خاطر فرهاد مجیدی به شماره 7 علاقمند شدی؟


به هر حال آقافرهاد بزرگتر استقلال است و من ایشان را خیلی دوست دارم و قبل از اینکه این شماره را انتخاب کنم از آقافرهاد، سهراب بختیاری‌زاده، محمد نوازی و ... که قبلا این شماره را برتن کرده بودند رخصت گرفتم تا با انگیزه کارم را شروع کنم.


تو یکی از مهمترین خریدهای استقلال در نقل و انتقالات تابستانی هستی اما کادرفنی در موردت گفته‌اند که برای عقد قرارداد با این تیم زمان زیادی صرف نشد، دلیل این موضوع چیست؟


استقلال بهترین تیمی است که در بچگی دوست داشتم در آن بازی کنم و الان هم از این انتخاب کاملا راضی هستم و به حضور در جمع آبی‌پوشان افتخار می کنم.


تو در بازی با تراکتورسازی یک فرصت فوق العاده جلوی خط 6قدم از دست دادی. استرس باعث شد نتوانی این توپ را وارد دروازه کنی؟


نه، استرسی در کار نبود. زمانی که سجاد شهباززاده به من پاس داد استوپ کردم و توپ چند متر جلوتر افتاد. آمدم سر توپ بزنم ولی چون قبل از بازی چمن را آب داده بودند توپ سر خورد  نتوانتم ضربه آخر را بزنم. ان‎شاءالله ازاین هفته گلزنی هایم شروع می شود.


با حضور سجاد شهباززاده در خط حمله خیلی ها انتظار دارند استقلال بیشتر گل بزند. این انتظار به حق است؟


صددرصد به حق است و من و سجاد زوج خیلی خوبی در خط حمله هستیم. در بازی های قبلی فشار رویمان بود که اولین گل را بزنیم و حالا که این اتفاق افتاده است، مطمئن باشید گلزنی های ما شروع می شود و ثابت می کنیم یکی از بهترین خط حمله های خوب لیگ را داریم. همانطور که گفتم در بازی با تراکتورسازی اولین پیروزی مهم بود. 


اگر بخواهی صادقانه بگویی از نیمکت نشینی برابر استقلال خوزستان ناراحت نشدی؟


من همیشه به تصمیم سرمربی تیم احترام می گذارم و اگر ناراحتی هم بود ناراحتی برای خودم بود نه اینکه چرا آقای منصوریان چنین تصمیمی گرفته است. واقعیتش را بخواهید بیشتر برای استقلال ناراحت شدم که نتوانست نتیجه بگیرد. 


خیلی از هواداران استقلال به خاطر فاصله 5 امتیازی با پرسپولیس نگران هستند، نظر تو در این باره چیست؟


تیم خوبی هستیم و مطمئنا مدعی جدی قهرمانی محسوب می شویم. هدفمان چیزی جز قهرمانی نیست و وقتی 27، سه امتیاز دست نخورده باقی مانده است جای نگرانی برای قهرمانی نمانده است چراکه ما حتما این اختلاف امتیاز را جبران می کنیم.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس