روزنامه قانون

روزنامه اصلاح‌طلب بعد از توهین به مدافعین حرم و سپاه پاسداران، برای فرار رو به جلو، فحاشی و ادبیات چاله میدانی را نسبت به منتقدین انتخاب کرد.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** اقدام سخیف روزنامه اصلاح طلب در شبیه دانستن رفتار سپاه پاسداران و داعش! افکار عمومی آلزایمر ندارد!

پس از انتشار خبر شهادت محسن حججی که بامداد سه شنبه گذشته در منطقه التنف (مرز سوریه و عراق) به اسارت داعش در آمده بود، نوع شهادت وی و تصویر مقتدرانه و ویژه‌ای که از او در زمان اسارت منتشر شده بود، موج واکنش‌ها را در شبکه‌های اجتماعی برانگیخت. ساعاتی از انتشار این خبر در شبکه‌های مجازی نگذشته بود که بسیاری از مقامات سیاسی، بازیگران و هنرمندان و... به آن واکنش نشان دادند و شجاعت و دلیری این رزمنده مدافع حرم را ستودند.

اما متاسفانه در سوی مقابل برخی روزنامه‌های اصلاح طلب این موضوع مهم را نادیده گرفته و آن را سانسور کردند. در این میان روزنامه اصلاح طلب «قانون» به این موضوع پرداخت، اما در متنی توهین آمیز!

این روزنامه اصلاح طلب در این مطلب توهین آمیز به تخطئه جریان انقلابی و ارگان‌های ارزشی که امنیت کشور را به ارمغان آورده‌اند، پرداخت.

بر همین اساس روز گذشته در ویژه‌های مشرق در گزارشی با عنوان «توهین روزنامه اصلاح طلب به سپاه قدس و مدافعان حرم» به بررسی این مطلب توهین آمیز پرداختیم.

انتشار مطلب فوق در مشرق با واکنش گسترده مخاطبین و بازنشر این مطلب در رسانه‌های دیگر همراه بود. این مطلب همچنین واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی را نیز به دنبال داشت و آنان با هشتگ # نمک_نشناس به مطلب منتشر شده در روزنامه اصلاح طلب واکنش نشان دادند.

انتظار این بود که این روزنامه اصلاح طلب به دلیل انتشار این مطلب توهین آمیز، از افکار عمومی عذرخواهی کند اما این روزنامه امروز در مطلبی سراسر توهین، باز هم به تخطئه جریان انقلابی و فحاشی پرداخت.

روزنامه قانون در مطلبی با عنوان «شهادت انصاف»، منتقدان خود را «خودبرتربینان کوردل»، «فاسقان مؤمن نما»، «کذابان»، «افرادی با ذهن معیوب» و «اشخاصی با حیات مفسده» نامید. البته این نوع ادبیات از سوی یک رسانه اصلاح طلب به هیچ عنوان عجیب نیست. رسانه‌های این جریان به دلیل سستی استدلال و فقدان دلایل کارشناسی، معمولاً توهین، تخریب و ناسزاگویی را به عنوان تنها گزینه موجود در مقابل منتقدان خود انتخاب کرده و توپخانه خود را علیه آنان نشانه می‌روند.

این روزنامه اصلاح طلب در مطلب مذکور تاکید کرده است که: «ما سعی داشتیم تا مظلومیت شهدای کشورمان را به نوعی دیگر بیان کنیم». این در حالی است که این روزنامه در مطلب روز گذشته، حمله موشکی سپاه پاسداران به تروریست‌ها و حمله ارتش سوریه به داعشی ها را تنش زا معرفی کرده است.

این روزنامه اصلاح طلب در مطلب امروز تاکید کرده است: «شهدا، نه مقام سیاسی هستند و نه شخصیت عالی جناحی که کسی به عملکرد آن‌ها نقد داشته باشد و اقدامات‌شان را در جناح‌بندی‌های سیاسی زیر سؤال ببرند. شهدا، شهدا هستند؛ فرزندان ملتی که قدر آن‌ها را می‌دانند. ما نیز قدردان آن‌ها هستیم و این برچسب‌ها به سینه ما نمی‌چسبد».

در پاسخ به این ادعا، به بازخوانی یکی از اقدامات سخیف این روزنامه اصلاح طلب در تخطئه حافظان امنیت کشور می‌پردازیم.

روزنامه قانون در ۲۵ بهمن ۹۴ در یادداشتی در صفحه اول با عنوان «چرا اسیر آمریکایی می‌گریست؟!» با زیر سؤال بردن اقدام شجاعانه و مقتدرانه نیروی دریایی سپاه پاسداران در خصوص دستگیری سربازان آمریکایی در آب‌های کشورمان، در اقدامی سخیف، با تشبیه رفتار نیروهای سپاه پاسداران به جلادان داعش، نوشت: «نشان دادن فیلمی در صدا و سیما از اسیران زانو زده که یکی از آنان می‌گریست. نمی‌دانم تنظیم‌کنندگان آن برنامه چه فکری در سر داشته‌اند...نشان دادن صحنه گریستن اسیری آمریکایی لابد برای تحقیر آمریکا بود. پرسش این است که سربازی جوان که پشت گرم به ابرقدرت شماره یک جهان و آن ناوشکن‌ها و غول‌های دریایی و هوایی است، با چه احساسی و در چه شرایطی به گریه افتاده است. ظواهر نشان می‌دهد که شرایط عمومی اقدامی با قصد به گریه انداختن آنان انجام نشده است. پس چرا؟ نوع برخورد و به زانو نشاندن آنان با دست‌های نهاده بر پشت سر... برای آن جوان می‌توانست یاد آور شباهت صحنه با صحنه‌های اسیران آمریکایی و اروپایی با لباس نارنجی و دست نهاده بر پشت گردن  در صحنه اعدام داعش  باشد که لحظاتی بعد گردن‌شان بریده می‌شد یا تیر خلاص دریافت می‌کردند. متأسفانه آن فیلم تحقیر آمیز بیشتر حکایت از  چنین احساسی در آن سرباز داشت که با توجه به تبلیغات ایران هراسانه پیشین  و نمایش‌های داعشی خود را در آستانه فنا می‌بیند و نومیدانه به یاد خانه و خانواده و همسر و فرزند و شهر و دیار می افتد وطبیعتاً به خاطر سرنوشت شوم و محتوم خود می‌گرید».

ملوانان و دولتمردان آمریکایی در اظهارات متعدد و جداگانه به رفتار منطقی و بدون هیچ‌گونه خشونت نیروهای سپاه پاسداران با ملوانان آمریکایی صحه گذاشته و بر آن تاکید کردند.

و اما تخطئهٔ این اقدام سپاه پاسداران توسط این روزنامه اصلاح طلب در حالی بود که این اتفاق باعث احساس غرور بسیاری از ایرانیان به علت این توانمندی نظامی و سیطره بر مرزهای جمهوری اسلامی بود.

این اقدام سخیف روزنامه اصلاح طلب قانون موجی از انتقاد و تعجب مردم و مسئولان را به همراه داشت. برای نمونه، سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران در پاسخ به سوالی مبنی بر انتشار مطلبی در روزنامه قانون و نحوه انتقاد تأمل‌برانگیز این روزنامه از سپاه پاسداران در مواجهه با تفنگداران دریایی آمریکا گفت: «این روزنامه کار بسیار اشتباهی انجام داده است و باید به خاطر این کارش توبه کند و امید است که ان‌شاءالله دیگر شاهد چنین مواردی نباشیم».

متاسفانه مصادیق بسیاری درخصوص زیر سئوال بردن و تمسخر عقاید، باورها و ارزشهای دینی و ملی مردم در مطبوعات اصلاح طلب موجود است. این شبهه پراکنی ها که با ادعای آزادی بیان به جنگ آزادی آمده است، هیچ گونه حد و مرزی نمی‌شناسد. از هتک حرمت و جسارت به ساحت ائمه اطهار و قرآن کریم گرفته تا ابهام پراکنی در مورد شهادت، ولایت و... و مورد هجو قرار دادن آرمان‌های انقلابی تا جایی که در اقدامی سخیف، شهادت امام حسین (ع) نتیجه خشونت طلبی رسول خدا (ص) در جنگ بدر شناخته شد.

لازم است که روزنامه اصلاح طلب قانون به جای نوشتن «فحش نامه» و «چشم پوشی از توحش تکفیری‌ها و نقش اربابان غربی آنها» و «پیداکردن مقصر داخلی» و «تخطئه جریان مقاومت» کمی هم به فکر منافع ملی و عزت مردم کشورمان باشد.

** ترکیب تیم اقتصادی دولت تفاوت چندانی با دولت یازدهم ندارد!

داوود سوری اقتصاددان حامی دولت در مصاحبه با روزنامه ایران گفت: «ترکیب تیم اقتصادی دولت تفاوت چندانی با دولت یازدهم ندارد. با توجه به اینکه این دومین دوره ریاست جمهوری روحانی است، انتظار می‌رفت که وی در انتخاب کابینه جسورانه‌تر عمل کند».

گفتنی است دولت یازدهم با شعار چرخیدن همزمان چرخ سانتریفیوژ و اقتصاد، موفق به کسب رأی مردم شد. با گذشت چهار سال مشخص شد دل بستن به مذاکره و توافق با قدرت‌های غربی برای گشودن گره‌های اقتصادی، نسبتی با واقعیت‌های اقتصادی ندارد. نگاهی به نتایج نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهد مردم علی رغم رأی دادن به آقای روحانی، همچنان مطالبه اصلی‌شان حل مشکلات اقتصادی است و از این منظر به آقای روحانی و دولت قبلی ایشان نمره قبولی نمی‌دهند. حال باید پرسید آیا دولت دوازدهم برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، می‌خواهد همان راه پیشین را طی کند؟
چند برابر شدن نقدینگی، عملکرد ضدتولید و فسادزای بانک‌ها، مشکلات ناشی از مؤسسات مالی غیرمجاز، رکود بازار خرید و فروش مسکن، افزایش سرسام‌آور اجاره‌خانه و موارد دیگری که می‌توان به اینها افزود، ربط چندانی به تحریم و بهانه‌های اینچنینی ندارد. همتی می‌خواهد که به آنها بپردازد و حرکتی کند.

دولت در سال ۹۲ مدعی بود ویرانه‌ای با خزانه‌ای خالی تحویل گرفته و هرگاه پرسیده شد پس اثر آن تدبیرها و امیدها کجاست، می‌گفتند فعلاً مشغول آواربرداری هستیم و عمران و آبادانی بماند برای دولت بعد. حال دیگر دولت قبل همین دولت تدبیر و امید است و نمی‌توان تقصیرها را متوجه آن کرد. مردم منتظر اقدام و عمل هستند.

** اگر برجام فتح الفتوح است، چرا از قبول مسئولیت آن شانه خالی می‌کنید؟!

روزنامه آفتاب یزد در گزارشی با عنوان «آغاز شانتاژ علیه ظریف» نوشت: «روال قانونی مشخص در کشور آن قدر روشن است که همگان بدانند برجام پس از تبیین سیاست‌های کلی نظام از سوی مقام معظم رهبری و مذاکرات پرفشار تحت نظر ایشان و با مجاهدت تیم مذاکره کننده، دست آخر به امضای نمایندگان مجلس رسید و قابلیت اجرایی پیدا کرد که این خود نشان از همراهی خوب وزارت امور خارجه با مجلس شورای اسلامی دارد».

پیش از این مقامات دولتی نیز در اظهارات جداگانه مدعی شده بودند که «جزئیّات مذاکرات هسته‌ای تحت نظر رهبری انجام شده است». در پاسخ به ادعای این روزنامه اصلاح طلب باید گفت: اولاً علیرغم اینکه اجرای برجام از سوی دولت، به ۲۹ شرط ابلاغ شده از طرف رهبر معظم انقلاب، شورای عالی امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی مشروط شد، اما متاسفانه دولت مرتکب قصور و تقصیرهای فراوان در مراعات آن ۲۹ شرط شد.

در همین رابطه، «علی‌اکبر ولایتی» عضو هیئت نظارت بر برجام - تیرماه ۹۵- گفت: «به برخی شروط ۹ گانه ابلاغ شده از جانب رهبر معظم انقلاب در خصوص اجرای تعهدات کشورمان در چارچوب برجام عمل نشد».

ثانیاً رهبر حکیم انقلاب این روزها را پیش‌بینی می‌کردند و به این ادعای کذب قبلاً پاسخ داده بودند: «آیا جزئیّات مذاکرات هسته‌ای تحت نظر رهبری است؟ بنده در جزئیّات مذاکره دخالتی نکردم، بازهم نمی‌کنم؛ من مسائل کلان، خطوط اصلی، چهارچوب‌های مهم و خطّ قرمزها را به مسئولین کشور همواره گفته‌ام؛ عمدتاً به رئیس‌جمهور محترم که ما با ایشان جلسات مرتّب داریم و موارد معدودی هم به وزیر محترم خارجه؛ خطوط اصلی و کلّی. جزئیّات کار، خصوصیّات کوچک که تأثیری در تأمین آن خطوط کلان ندارد، مورد توجّه نیست؛ این‌ها در اختیار آنها است، می‌توانند بروند کار کنند. اینکه حالا گفته بشود که جزئیّات این مذاکرات تحت نظر رهبری است، این حرف دقیقی نیست.»(۲۰/۰۱/۱۳۹۴).

ثالثاً رهبر معظم انقلاب، صراحتاً فایده و خاصیت برجام را تنها و تنها لغو تحریم‌ها دانسته بودند و بر این موضوع تاکید فرموده بودند: «اتّفاقی که باید بیفتد این است که تحریمها به طور کامل و یکجا بایستی لغو بشود. اینکه یکی از آنها می‌گوید تحریمها شش ماه دیگر لغو می‌شود، یکی می‌گوید نه ممکن است یک سال هم طول بکشد، یکی دیگر می‌گوید ممکن است از یک سال هم بیشتر بشود، این‌ها بازیهای متعارف معمول اینها است؛ این‌ها هیچ قابل اعتناء و قابل قبول نیست؛ تحریم‌ها بایستی ــ اگر چنانچه حالا خدای متعال مقدّر فرموده بود و توانستند به یک توافقی برسند ــ در همان روز توافق به طور کامل لغو بشود؛ این باید اتّفاق بیفتد. اگر قرار باشد که لغو تحریم‌ها باز متوقّف بشود بر یک فرایند دیگری، پس چرا ما اصلاً مذاکره کردیم؟ اصلاً مذاکره و نشستن پشت میز مذاکره و بحث کردن و بگومگو کردن برای چه بود؟ برای همین بود که تحریم‌ها برداشته بشود؛ این را باز بخواهند متوقّف کنند به یک چیز دیگری، اصلاً قابل قبول نیست.»(۲۰/۰۱/۱۳۹۴).

رابعاً این روزها و پس از اینکه آمریکایی‌ها آخرین میخ‌ها را بر تابوت برجام زدند، عده‌ای در تلاشند شانه از زیر مسئولیت این فاجعه بزرگ خالی کنند. همان جماعتی که تا دیروز برجام را فتح الفتوح، آفتاب تابان و فتحی بزرگ‌تر از فتح خرمشهر می‌دانستند و با غرور و نخوت، آن را ثمره کاردانی و تدبیر خود می‌دانستند، حالا که کار به اینجا رسیده و دستاورد برجام، از تقریباً هیچ به تحقیقاً هیچ تبدیل شده، در پی آن هستند تا با فرافکنی از زیر بار مسئولیت خسارت محض برجام شانه خالی کنند.

** الگوی توافق برد-برد هسته‌ای را درباره قدرت منطقه‌ای ایران پیاده کنید!

روزنامه بهار در یادداشتی با عنوان «مأموریت‌های دولت اعتدال» نوشت: «یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های ظریف در دور تازه فعالیت‌ها می‌بایست سروسامان دادن به تنش‌های منطقه‌ای باشد. الگوی توافق برد-برد در برجام بسیاری را امیدوار کرده است که همان سیاست بتواند همانطور که باعث بسته شدن پرونده‌ای پیچیده و سخت همچون پرونده هسته‌ای ایران شد بتواند از تنش‌های موجود در منطقه نیز بکاهد. اجرایی شدن این مهم نیازمند هماهنگی‌هایی گسترده در داخل و مدیریتی هماهنگ در موضوعات منطقه‌ای است. از همین رو می‌توان این گونه گفت که ظریف برای اجرای این مأموریت مهمش که شاید بتوان آن را مهم‌ترین مأموریت تیم سیاست خارجی دولت اعتدال دانست می‌بایست از پشتیبانی واقعی و کامل از طرف تصمیم‌گیران کشور برخوردار باشد».

این سؤال را باید از طراحان برجام منطقه‌ای پرسید که آمریکا در برجام هسته‌ای بر کدام یک از تعهداتش پایبند بوده که اینک ایران باید در حوزه حساس دیگری بر روی قدرت منطقه‌ای‌اش دست به معامله بزند و مابه ازایی هم دریافت نکند؟!

بزک کنندگان چهره کریه آمریکا، بدون توجه به منافع ملی، لزوم کوتاه آمدن از سیاست‌های انقلابی ایران در منطقه، کاهش حمایت از متحدان استراتژیک منطقه‌ای و گفتگوی بی پشتوانه با کشورهای مرتجع منطقه را ترویج می‌دهند.

سهل اندیشی اصلاح طلبان و مدافعان برجام منطقه‌ای، تله‌ای است که باعث عقب نشینی کشور از بسیاری از مؤلفه‌های قدرت ساز می‌شود. لازم به ذکر است که در هفته‌ها و ماه‌های اخیر، رسانه‌های اپوزوسیون همچون بی بی سی فارسی و صدای آمریکا بارها بر لزوم پیاده سازی برجام منطقه‌ای تاکید کرده‌اند.

** دست و دلبازی اصلاح طلبان؛ در کابینه سهم داریم ولی پاسخگو نیستیم!

روزنامه شرق در یادداشتی به قلم سردبیر نوشت: « این هم کابینه روحانی، کابینه‌ای که دنبال دردسر نمی‌گردد. روحانی دردسرهای بسیاری کشیده تا این کابینه را با یک وزیر غایب به مجلس معرفی کند. با اینکه حسن روحانی فرصت زیادی برای ارائه فهرست داشت، اما در شتابی ضروری از وزرای پیشنهادی رونمایی کرد تا کابینه را از سوءظن و حاشیه رسانه‌های موافق و مخالف و دخل و تصرف‌های ناخواسته در امان نگه دارد. کابینه دوازدهم، بیش از پیش، همدلیِ اصولگرایان معتدل و محافظه‌کاران سنتی را با روحانی برانگیخت و انتظارات اعتدالیون (حواریونِ) رئیس‌جمهور را منطقی کرد. در این میان، اصلاح‌طلبان سرد و گرم چشیده روزگار به حمایت بدون چشمداشت از روحانی پایبندند. آنان درصددِ حفظ اتحاد و انسجام بین دولت و مجلس و اصلاح‌طلبانِ بیرون از قدرت‌اند. این رویکرد، رویکردی استراتژیک است که بزرگان اصلاح‌طلب به آن باور دارند. آنان با پذیرش واقعیت سیاست ایران با حداقل انتظارات پیش می‌روند تا در شرایط مساعدتر بتوانند گام‌هایی بزرگ بردارند«.

این روزها اصلاح‌طلبان با هر دلیل و منطقی که بخواهند انتقادات خود به روحانی را توجیه کنند، یک چیز قابل کتمان نیست و نباید لوث شود و آن این‌که اصلاح طلبان نمی‌توانند دیگر از زیر بار عملکرد دولت یازدهم و دولت دوازدهم شانه خالی کنند. از ساعاتی پس از معرفی رسمی کابینه پیشنهادی دوازدهم از سوی معاون پارلمانی رئیس جمهور  و قرائت آن در صحن علنی مجلس، توپخانه رسانه‌ای جریان مدعی اصلاحات در اقدامی کاملاً هماهنگ و البته هدفمند، موجی از انتقادها و نارضایتی‌ها را با لحنی طلبکارانه علیه رئیس جمهور و کابینه پیشنهادی‌اش به راه انداختند و با تعابیری همچون «کابینه شکستنی»، «کابینه افولی»، «کابینه خنثی»، «اندکی تغییر»، «بیم‌های پررنگ کابینه امید» و... از کابینه پیشنهادی دوازدهم استقبال کردند.
این جریان  نارضایتی عمومی خود را از کابینه پیشنهادی روحانی را به صورت‌های مختلف اعلام کرده و رئیس جمهور را به باد انتقاد گرفتند.

اگر به هر دلیل، اصلاح‌طلبان از عملکرد روحانی در ۴ سال نخست ریاست جمهوری راضی نبودند، چه به لحاظ سیاسی و چه اخلاقی، موظف بودند که یا با یک نامزد مجزا از روحانی که کاملاً هویت اصلاح‌طلبانه داشت وارد عرصه رقابت می‌شدند، یا این که دیگر حمایت همه‌جانبه خود را مصروف روحانی نمی‌کردند؛ اما با وضعیت کنونی، همان کسانی در خوب و بد دولت دوازدهم شریک هستند که شعار «با روحانی تا ۱۴۰۰» را مطرح کردند.

اصلاح‌طلبان تا همین جا هم شریک عملکرد دولت حسن روحانی هستند و برگه قدیمی «اپوزیسیون‌نمایی» و «منزّه نمایی» آن‌ها دیگر کارکرد خود را از دست داده است.  کوبیدن دولت روحانی و انتقادات به نسبت تندی که این روزها، رسانه‌ها و شخصیت‌ها وابسته به اصلاحات نثار حسن روحانی می‌کنند، آن هم تنها دو ماه بعد از آن که تمام توان خود را مصروف انتخاب مجدد او نمودند، باعث آلزایمر سیاسی ملت ایران نمی‌شود و این جریان سیاسی هم باید به سهم خود، در کنار روحانی، پاسخگوی عملکرد دولت باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 100
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 39
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    خائنین با چهره اصلاحطلبی
    • IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      در خبرها آمده بود که سه سناتور ارشد آمریکایی با سفر به آلبانی، علاوه بر دیدار با «مریم رجوی» با دیگر اعضای گروهک تروریستی منافقین نیز دیدار کردند. بنظر میرسد که افراد وابسته به آمریکا و منافقین که خود آمریکا هم طرفداری داعش را میکند و هم طرفداری از منافقین را ، وظیفه پیدا کرده اند که سپاه را که در حال نابود کردن داعش است را مورد تهاجم و توهین توسط رسانه ها و روزنامه های وابسته به آمریکا و داعش قرار دهند.
    • سید IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      لیاقتشان همین جمله است: اصلاح طلبان تهوع آور
    • IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      فرقه ضاله اصلاح طلب
    • IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      30 5
      با سلام چرا در برابر لجن پراکنی های شبکه های ضد انقلابی مثل آفت نیوز،روشنگری بیشتری انجام نمیدید؟چرا به پاسخ گویی شبهات کانال اون موفنگی نمی پردازید؟
    • IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      30 10
      اصلاح طلبان تهوع آور
    • فرزاد IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
      13 8
      در سال 1378 هم از اين پايگاههاي دشمن (روزنامه ها) در دوران اصلاحات بودند كه آب به آسياب دشمن مي ريختند كه الحمدالله با هوشياري مسئولان و مردم انقلابي ايران به زباله دان تاريخ ريخته شدند.......
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    اقا تحمل تحقییر کدخداشونو ندارن میفهمی یا نه
    • IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      67 22
      این روزنامه بهتر است ابتدا به نوشتن مطالبی در مورد جای اردنگی خوردنشون از کدخدا و تحقیر شدنشون بعد از نوکری کدخدا و کاسه لیسی منافقین بپردازند. شهدای مدافع حرم خیلی پاک تر از آن هستند که این افراد با این دهان کثیفشان بخواهند برای توهین به آنها چیزی بنویسند . این نوع توهین همان روش مخصوص منافقین است.
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    97 27
    اين سخنان روزنامه قانون كه شهدا شهدا هستن نه سياسي و فرزندان ملت هستن نظرات ملي گراهاست كه موقع جنگ اولين گروه فراري از مملكت هستن
    • IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      3 21
      نظرات افرادی ک...دینداران جان دهند تا...
    • fffff IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      30 62
      اتفاقا ما ملی گراها موقع جنگ و مورد حمله قرار گرفتن تا قطره آخر خون در کشوریم ولی شماها فرار می کنید
    • محمد IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      36 6
      جناب ملی گرا برو این حرفها به کسی بزن که ندونه شما چه جانورانی هستید کارنامتون تو دفاع مقدس کاملا معلومه چقدر عشق وطنید!!
    • IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      28 5
      ناشناس ۱۷:۲۱ - قبلا امتحان پس داده اید!
    • IR ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
      22 2
      مدعی ملی گرایی! بنده بعنوان یک جانباز و رزمنده 8 سال دفاع مقدس خوب یادمه که شماها تا تونستید در مسیر پیشرفت و آرامش نظام و کشور و مردم سنگ انداختید و دنبال کودتا بودید! لابد امیر انتظام و قطب زاده و دکتر یزدی و پیمان و سحابی و بازرگان رو و کودتای منجر به اعدام قطب زاده و امیر انتظام رو فراموش کردید؟! ولی ما نه فراموش کردیم و نه فراموش میکنیم خیانتهای خیانت کاران رو....
    • امیر IR ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
      20 6
      جناب ملی گرا دستتون برای همه رو شده ,و رسواییتون عالم گیر، امثال شما تا آخرین قطره خونتون وطن فروشی می کنید، پس بهتره دهنتو ببندی جناب fffff
  • حسين IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    95 26
    نيش عقرب نه از ره كين است اقتضاي طبيعتش اين است
  • مجید IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    44 24
    گوشمالی میخوای؟
  • محمد IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    90 46
    در منافق بودن این جماعت ذره ای نباید شک کرد اینا سگ های وفادار آمریکا هستن و استاد فرار به جلو
    • علی ES ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      59 36
      خاک برسرشون بکننداین اصلاح طلب هاعقایدشون مثل لجن کثیفه
  • موسوی IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    91 32
    ببخشید اون کسی که به خاطر مملکتش رفته و شهید شده چند چیز رو خیلی شفاف مشخص کرده؛ راه آیت الله سید علی خامنه‌ای همان راه علی ابن ابیطالب است - شهیدی که در قالب سپاه پاسداران شهید شده خود بخود تایید کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. چطور این شهید رو از سپاه جدا میکنید؟! تعداد زیادی از این فرزندان هستند که دیروز هم موشک بر سر داعش زدند و فردا بر سر اسراییل انشاالله. چه کسانی بودند که میگفتند مرگ بر اصل ولایت فقیه؟ چه کسانی ضد رهبری عمل کردند؟ چه کسانی میگفتند سوریه به ما چه؟ این شهید دقیقا ضد این تفکرات بود. شهید شدن در این حکومت دقیقا یک کار سیاسی است. شهادتش به همه تلنگر زد از هر جناحی. این شهید، «انقلابی» بود و جانش رو برای اسلام، وطن و همه ما داد. شهید و شهادت دقیقا یک خط سیاسی و یک تفکر رو مشخص میکنه. نه راست لاریجانی و نه چپ خاتمی و روحانی و نه تکنورات و لیبرال هاشمی. رسانه‌های اصلاح طلب میخوان در اقدامی کثیف این شهادت رو مربوط به کسانی معرفی کنند که انگار اصلا در این مملکت نبودند و نیستند!!!
    • 2020 IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
      18 1
      آفرین. شهادت بزرگترین نماد مشارکت سیاسی در جبهه حق است. سکولارها همه را به کیش خود پندارند!
  • سماء IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    52 27
    عجب! خودبرتربینان کوردل»، «فاسقان مؤمن نما»، «کذابان»، «افرادی با ذهن معیوب» و «اشخاصی با حیات مفسده»...فاسق همه را به کیش خود پندارد!
    • IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      47 24
      این ابلهان اگر شعور داشتند بجای قبول نوکری کدخدایی که فقط اردنگی ازش نوش جان کرده اند تغییر روش میدادند و بجای حمایت از تروریستهای داعشی به مردم خدمت میکردند و دست از بلند گوی خارجی شدن بر میداشتند
    • IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      32 16
      جالب است که منقد را «خودبرتربینان کوردل»، «فاسقان مؤمن نما»، «کذابان»، «افرادی با ذهن معیوب» و «اشخاصی با حیات مفسده» نامیدن فقط از جماعت کاسه لیس اجنبی که نوکری کدخدا را انتخاب کرده اند بر می آید. از مسئول این روزنامه توهین کننده به مردم کشورش باید پرسید که چقدر پول از اجانب گرفته اید که بمردم کشورت اینطور توهین میکنی؟
    • IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      33 26
      این مطبوعات مورد حمایت نیویورکی ها شعور درست حرف زدن رو بیشتر از این ندارند
  • ناشناس IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    46 29
    اینهمه فحاشی اصلاح طلبان فاسق فاجرنشان میده خیلی اعصبانین حاظرم به هرچی قسم بخورم که ایناازبیرون ازکشورپول میگیرن برعلیه مملکت مطلب مینویسن
    • IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      7 30
      داداش شما اعصبانی نباش، ایشالا به همه برسه
    • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      39 16
      فقط یک روزنامه مزدور اجنبی که پول زیادی گرفته میتونه اینقدر نوکر داعش و منافقین تحت حمایت آمریکا باشه
    • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      23 14
      در خبرها آمده بود که سه سناتور ارشد آمریکایی با سفر به آلبانی، علاوه بر دیدار با «مریم رجوی» با دیگر اعضای گروهک تروریستی منافقین نیز دیدار کردند. بنظر میرسد که افراد وابسته به آمریکا و منافقین که خود آمریکا هم طرفداری داعش را میکند و هم طرفداری از منافقین را ، وظیفه پیدا کرده اند که سپاه را که در حال نابود کردن داعش است را مورد تهاجم و توهین توسط رسانه ها و روزنامه های وابسته به آمریکا و داعش قرار دهند.
  • تمنا IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    38 20
    لعنت خدا بر روزنامه ی قانون انشاالله خون شهدای مدافع حرم پایشان را بگیرد به چه حقی دارند اهانت میکنند چرا در این روزنامه لغو مجوز نمیکنید غیرتتان کجا رفته خدا خودت به فریاد برس اینها غلط میکنند به بزرگمردان شهید ما که به خاطر غیرت و انسانیت و دفاع از دین و ناموس میروند میجنگند توهین میکنند لعنت بر روزنامه داعشی قانون . . .
    • IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      22 30
      قول میدم مطلب قانون نخوندی
    • تمنا IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      31 17
      اتفاقا من به تو قول میدم که خیلی هم کامل خوندم حتی دو سه بار هم نظاره کردم اتفاقا توهین کرده تاسف برای مسئولین که این روزنامه داعشی را لغو مجوز نمیکنند
    • IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      16 3
      زنده باد مقاومت زنده باد آزادی و بشار اسد
  • حسین IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    34 15
    داعش یک مجموعه است که با دلارهای نفتی ارتجاع منطقه وامپریالیسم جهانی اومده و رخ در رخ داره با ایران اسلامی میجنگه بالاخره دشمنه از کشتن ما دریغ نمیکنه ولی امثال موسسان روزنامه قانون گرگهایی هستند که در لباس میش رفتند و سعی در تشویش اذهان عمومی دارند اینها رو کاش می شد برد و شجاعت و بی باکی فرزندان نسل سوم انقلاب رو بهش نشون داد که آمال وآرزویی جز فدایی شدن در راه خدا بعنوان سرباز امام خامنه ای ندارند ....کسی نمیتونه علیه شهدای حق وحقیقت مطلب بگه مگه اینکه در نطفه اش شیطان دخالت کرده باشه به اشکال مختلف
  • احمد IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    24 54
    مشرق خان مثل اینکه یه جات خیلی خیلی از دست اصبلاح طلبها سوخته زیادی جر نزن بیشتر میسوزه !!!!!!!!!!!!!!
    • محمد IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      38 16
      وقتی جوابی نداری شروع میکنی به مزخرف گویی اره میسوزیم از اینکه منافقهای کثیفی مثل تو دارن نفس میکشن برید پیش برادرهای داعشیتون تا به درک واصل بشید
    • تمنا IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      36 20
      نمردیم و ادب و شعور افساد طلبان رو هم دیدیم بهتر بیشتر بی ادبی و بی شعوری خود را به رخ بکشید تا مردم بیشتر با شما آشنا شوند به ظاهر روشنفکرها خیلی هم عالی . . .
    • IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      31 16
      احمد لجن باز سوزش سوزش راه انداختی منافق ؟
    • IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      27 10
      ببين و خوب فكر كن كه اگر مدافعان حرم نبودند داعشي ها الان يا باجناقت بودن يا پدرخواندت حتي ممكن اود اشتباهاً جزء جهاد نكاه بودي و به لذتش فكر مي كردي . زبونتون الان به فهاشي درازه يه روزي از ترس ميريد توي سوراخ موش . توي تمام دنيا كسايي كه به كشورشون خيانت ميكنند حق زندگي ندارند .اين از رأفت جمهوري اسلامي و لطف ملت است كه دهان ....تان را به هر شكلي باز مي كنيد . البته در نفاق عده اي شكي نيست . مخصوصاً دوتابعيتي ها. به اميد آبادي ايران زمين و سرشكستگي و نابودي منافقان.
    • IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      15 0
      تا قبل از این می گفت اصلاح طلب، از حالا باید گفت وطن فروش. مثلا احمد، قیمت مال تو چنده؟!
    • IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
      5 7
      اگه دوست نداري به مطالب اين سايت نگاه نكن مگه مجبوري؟؟!!! تو يه چيزيت هست كه دوست داري فحش بشنوي!!!!!
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    29 20
    چه خبر از کرسنت و توتال؟
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    18 33
    از نظر شماها حمله موشکی تنش زا نیست ولی یه گزارش خبری تنش زا!
    • محمد IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      29 21
      نکنه انتظار داشتی به جای موشک زدن بریم مذاکره با داعش؟؟
    • IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      41 15
      اون موشکها باید یکیشم بخوره تو فرق سر تو و رفقای منافقت ساسی آمریکایی
    • IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      9 6
      یکی منطق این جماعت رو با رسم نمودار برام توضیح بده (۲۰) نمره
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    27 12
    چرا آدم اینقدر نمک نشناسه ؟؟؟؟ آقا مرد باش برو چهار سال سیستان بلوچستان ، کردستان زندگی بکن برا دفاع از مرزها اصلا سلاح هم نمیخواد برداری برو زندگی بکن تا بفهمی امنیت یعنی چه ....
  • لات IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    20 11
    به نظرم حرفای مفت اینها رو گنده نکنیم بهتره. اینا کف روی آب هستند نباید به چرت و پرتاشون توجه کرد که فک کنن عددی هستن
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    16 9
    در خبرها آمده بود که سه سناتور ارشد آمریکایی با سفر به آلبانی، علاوه بر دیدار با «مریم رجوی» با دیگر اعضای گروهک تروریستی منافقین نیز دیدار کردند. بنظر میرسد که افراد وابسته به آمریکا و منافقین که خود آمریکا هم طرفداری داعش را میکند و هم طرفداری از منافقین را ، وظیفه پیدا کرده اند که سپاه را که در حال نابود کردن داعش است را مورد تهاجم و توهین توسط رسانه ها و روزنامه های وابسته به آمریکا و داعش قرار دهند.
  • DE ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    33 15
    اي زير گل بروند اين انيرانيان وطن فروش و مزدور ، نوكر دشمن ، خاك بر سرشان كأش سر اينها دست داعش مي افتاد نه ان سرو قامت مغرور و بي باك شهيد حججي
  • US ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    31 19
    از اصلاح طلب جماعت چه انتظاری داری؟ با این حرکتها چشمشون به دست کدخدا است بلکه یه استخون براشون بندازن
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    35 21
    اشتباه نکنین اتفاقا" روزنامه قانون خیلی هم به درد بخوره . برای دستمال توآلت
    • IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
      32 27
      این یکی که به صورت تمام و کمال مال کیهانه
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    12 10
    این همه شهید شهید می کنند تا کسی از بی کفایتی فرماندهان سوال نکند . اینکه نمی شه که - سریع اوین - این اصلاح طلب ها حتما حتما با موساد در ارتباط هستند
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    21 11
    طبق آمار منتشره وزارت ارشاد روزانه حدود یک میلیارد تومان سوبسید کاغذ به مطبوعات طرفدار دولت اعطا میکند تا برای دولت قلم بزنند. این سوبسید عامل اصلی انحراف مطبوعات و آلوده شدن انهاست
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    21 9
    این تیپ آدما دوست دارند بقیه بروند و جاده بخور بخورهایشان را صاف کنند و اگر این شهادتها در جهت منافعشان نباشد همه را به باد انتقاد میگیرند. ننگ بر این رفتارهای این کفتارها
  • مهدی NL ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    30 7
    درود بر شهدا ننگ بر اقا زاده ها
  • علی IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    22 10
    به ظاهر دوره برده داری تمام شده اما هستن آدمایی که هنوز برده اند. این بیچاره هم برده اند، خلیفه الله، آقایی، عزت نفس، ملیت و...برایشان نامفهوم و سخت است. عادت کرده اند دنبال کدخدا بدوند و نوکری کنن
  • US ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    13 1
    یعنی اینا اینقدر خنگ تشریف دارن که نمیدونن اگه ایران به دیرالزور حمله نمیکرد ما الان تعداد بیشتری شهید داده بودیم؟؟!! و معلوم نیست داعش بعد حمله به مجلس و حرم امام چه خوابی برامون می دید؟؟؟!!!!!!
  • نصیر IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    10 1
    اصولا کسی که برای کشورش بجنگه مذهبی هست ملی گراهایی هم که برن سوریه از حرم اهل بیت دفاع کنن مذهبی هستن حتی اگر در ظاهر مذهبی نباشن چون بحرحال بعد از سوریه و عراق نوبت ایرانه!
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    9 1
    فکر می کنم امثال روزنامه بی قانون و مقاله نویس آن باید پاک دهانی و پاک زبانی را به اندک صفات خود بیفزایند تا بیش از این از هتک روزنامه ها و رسانه ها و صنف خبرنگاران متعهد و زحمت کش جلو گیری شود .
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    11 1
    مملکت به کجا رسیده که حتی نمیتونه با یه روزنامه برخورد کنه؟
  • ۶۰۳۷۹۹۱۷۵۰۴۵۴۷۵۷ صندوق بهار IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    11 1
    درود بر مظهر ایران و ایرانی
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    12 1
    درود برشهدای مدافع حرم واقعا رفتن برای اسلام عزت آفریدند لعنت بر آن کسانی که علیه مدافعان قلم فرسایی. میکنند بعضی ازتندروهای اصلاح طلبان نوادگان عمرابن سعد شمرابن ذالجوشن هستند چون ازتبار هند جگرخوار هستند ارباب. آمریکا، اسرائیل. ووهابیهای بی دین هستند آخه بی دین مزدور آن کسی که تنها فرزندشیر خود وهمسر جوانش را رهاکرده ومدافع حرم عوض قدردانی ازاین عزیز ان یک سری چرندیات بنویسید
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    9 1
    یک اقدام انقلابی لازمه این جریانات رو جمع کرد وگر نه مثل انگل خون جامعه رو میبلعند همه جا رو دارند سیاه و کثیف میکنند بعد تمیز کردن سخت میشه . با موگرینی هستند تا با ملت و ولایت
  • علی IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    5 11
    روزنامه قاتون حرف متطقی زذه چرا ایتقدر ناراخت شذه اید
    • امیر IR ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
      7 1
      علی آقا از کی تا حالا توهین به مدافعان مرزهای کشور حرف منطقیه؟!!!!!!!!!! نکنه در منطق شما توهین های روزنامه قانون به منتقدان خودش هم حرف منطقیه!!!!!!!!!!!!!! واقعاً با خودت چند چندی برادر.
    • IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
      7 3
      اگه مثل عراق و سوریه می اومدند جلوی چشمت، ناموست رو می بردند اون وقت دیگه این طور ادعا نمی کردید. البته چیزی که در مرام شما بهانه جویان یافت نمی شود غیرت است.
    • IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
      9 1
      دیروز این روزنامه تیتر زده بود که« پشت پرده پرده یک شهادت»؛ آری پشت پرده ما، سر بریده محسن عزیزمان است، پشت پرده ما بدن مثله شده جوادمحمدی مان است، پشت پرده ما بدن های بی سر حجت الله صنعتکار و رضا شاکری و رضا اسماعیلی و امیررضا علیزاده و عبدالله اسکندری مان است. اما پشت پرده شما چیست؟ پشت پرده شما حقوق های نجومی تان است، پشت پرده شما قاچاق خانوادگی تان است، پشت پرده شما ( به فرمایش دقیق آیت الله جوادی آملی) دیاثیت سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی تان است، پشت پرده شما دلارهای کثیف آمریکایی است که چمدان چمدان در ایام فتنه و بعد از آن در بین حامیان تان تقسیم شد.
    • IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
      2 2
      بله شما تجسم منطقید! بارها هم ثابتش کردید
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    7 1
    ننگ بر خائنین به خون شهدا دلدادگی به غرب تا کجا اگر همین شهدا نبودند این بدبختها نمیدونم کجا میخاشتند پست مجلس و دولت رو بگیرند. اینها همان استخوانهای در گلو هستند برای ملت ایران
  • نبی IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    6 22
    بنظرم حرف روزنامه قانون تا حدودی درسته اینکه از نام شهدا سو استفاده سیاسی کرد عین نامردیه اون شهید بخاطر ناموسش و وطنش رفته نه اینکه یه عده بنام خون اون بقیه رو خفه کنن ضمن اینکه باید دونست تو جنگ از این مسایل زیاده و بقول معروف حلوا خیرات نمیکنن کسی که لباس رزم میپوشه میدونه ممکنه کشته بشه ،اگه اسیر بشه شکنجه بشه و..... بهر روی هم کسانی که از نام شهدا سو استفاده میکنن و هم کسایی که سوار موج ضد وطنی میشن به یک اندازه گناهکارن
    • امیر IR ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
      8 0
      جناب نبی امثال روزنامه قانون دارند از اسم شهداء سوء استفاده می کنند ، بعد تهمتشو به بقیه می زنه، انگار سابقه اینها را نمی دونی!!!!!، این روزنامه معلوم الحال همان روزنامه ای ایست که که در زمان شهادت سردار رشید اسلام حسین همدانی تیتر صفحه اولش این بود: سردار همدانی در سوریه کشته شد، این روزنامه پاسخ مقتدرانه موشکی سپاه را اقدامی تنش زا معرفی کرده است، شما واقعاً از چی داری طرفداری می کنی؟!!!!! این روزنامه در مطلبش نوشته بود که چرا هشدار آمریکایی ها را جدی نگرفته بودید!!!!!!!! در حالی که هر بچه ای هم می دونه ماموریت امریکا و ائتلاف آنها حفظ داعش برای مهار ایران است و اخیراً هنری کسینجر هم بر این مطلب صحه گذاشته است، پس لطفاً اینقدر سطحی به مسئله نگاه نکنید.
    • IR ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
      13 0
      پس اون مطلب اولش که در اوج پلیدی منتشر کرده اند با مضمون پشت پرده یک شهادت، چه معنی میداد؟ اینکه چون سپاه به داعش حمله کرده این شهادت پیش اومده، چرا این حرام لقمه ها قصد دارن مفاهیم باارزش رو هم مثل وجود منحوسشون آلوده کنن وطن فروشتر از اینها هم پیدا میشه؟ یعنی چی چون به داعش حمله کردیم شهید دادیم؟ باید با داعش مذاکره کنیم؟!!!
    • IR ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
      13 2
      فعلا اون کسی که همه رو خفه کرده جریان بی مثال اصلاحاته یه عده چنان به فکر دک و پزشون هستن که نای نفس کشیدن هم ندارن بقیه هم به صورت عملی خفه کردن
    • IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
      8 2
      اتفاقا هدف همه شهدا کندن ریشه لیبرالها و آمریکا پرستها بود. پس لطفا احساس خفگی کنید!
  • حسین IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
    5 11
    هم اصلاح طلبها و هم اصولگراها به اون چیزی که ادعا میکنند اعتقاد ندارند . کار رو باید به کاردان سپرد . اینا این کاره نیستند .
    • IR ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
      7 1
      لابد کاردان شمایی؟! همینکه اصولگرا و افساد طلب رو کنار هم گذاشتی معلومه خط و ربطت چیه و چند مرده حلاجی....
  • US ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
    5 0
    اینا در88 به امام حسین وعزاداری به امام وبپرچم عزاداری به امام وولایت فقیه ونزدیک انتخاب ریاست جمهوری اخیریکی ازاینا به امامرضا صریحا توحین کردن پس چه جای تعجب بشهدا وحتی دیگرمقدسات این ملت توهین کنن -اینا یکی ازگروه ضاله ومعاند ساخته پرداخته شبکهای جاسوسی مثلث شومن دراینده این ادعای من روز بروز روشنتر خاهد شد منتها الان باور این مسئله برا خیلیا سخت وسنگینه-
  • BE ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
    2 9
    تنها یک راه برای نجات مملکت از تجزیه و حمله خارجی متصور است و آن اصلاحات بلکه همین روزنامه های اصلاح طلب است . ترامپ از اون تو بمیری ها نیست
    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
      6 0
      پس تو هم مثل افساد طلبا و مدعیان ملی گرایی پیرو نسخه پیچی بازرگان هستید که گفت تنها راه مردم ایران برای اینکه از شر اجانب و متجاوزان و طماعان به خاکش حفظ بشن " پفیوزی" هست!!!!(با عرض پوزش از ملت شریف و بزرگ و مومن و مقاوم ایران، این عین کلمه اون بنده خدا بود که در عمل هم بهش معتقد بودند!! ) اما خواب دیدید خیر باشه . فرزندان خمینی و خامنه ای این جان برکفان اسلام و ولایت تا توان دارند نخواهند گذاشت خواب آشفته اونهایی که این صفت شنیع رو پذیرا شدند در اعتلای ایران اسلامی سنگ اندازی کنند.......
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
    12 1
    این روزنامه ادای روشنفکری رو درآورده. یادش رفته که همین آمریکاییها 296 مسافر بی گناه ما رو با انهدام هواپیمای مسافربری به شهدت رسوندن. اینکه سپاه حتی از عمد هم اون سربازان آمریکایی رو به گریه انداخته حداقل کاری بوده که میتونست در قبال آمریکاییهای پست فطرت انجام بده. تازه خیلی لطف کرد آزادشون کرد. در یک کلام این روزنامه فقط "زر" زده!!!!
  • IR ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
    2 10
    دلواپسان عزیز،با کمال احترام و ادب و ارادت خدمت همگی شما، عاجزانه درخواست میکنم که اگه راه داره البته اگه راه داره که میدانم نداره،خواهشا خفه شین یا خواهشن خفه شید.مودبانه بید جیگر.
    • US ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
      6 0
      دلواپس شماهایید که دارید از سربلندی و عزت شیر بچه های حیدری سپاه و ارتش و جبهه مقاومت عین ارباب مشنگتون امریکا در نهایت سوزش به توهین و دری وری افتادین پس شماها خفه شید و برای حفظ امنیتتون لطفا گاله رو ببندید...این هم به سبک خودت جواب محترمانه لایقت بید جیگر.
  • IR ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
    2 1
    شما چه توقعی
  • IR ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
    0 6
    سلام اصلاح طلبان از شما دلواپسان که همیشه پشت شهدای والا مقام سنگرریاکاری پهن می‌کنید بسیار شریف‌تر ومودب تر هستند شهادت این عزیز دل هرایرانی را به بدرد آورد اما هم پیمانی با روسیه خبيثث آثاری جز این برای ایران نخواهد داشت مشکل شما تحلیل غلط از شرایط محیطی منطقه است روزی خواهید فهمید که شاید دیر شده باشد امریکا با روس برعلیه منافع ملی ایران توافق خواهند کرد کدخدا خوب برای شما برادر روسیه است کمی تفکر
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
    4 1
    شناخت و مقابله با منافق سخته ولی شناخت و مبارزه با دشمن آشکار کار راحت تریه..ما سپاسگزاریم که دشمنان ما از احمق هایی هستن که آشکارا خودشون رو نشون میدن تا برای مبارزه باهاشون کار سختی رو در پیش نداشته باشیم...
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
    10 1
    کسانی که به سپاه عزیز ودلاور فحاشی میکنند مزدوری بیش نیستند وباید با این مزدوران برخورد قاطع شود.فداکاریهای سپاه دلاور حفظه الله انقدر زیاد است که چشم دشمنان را کور کرده.
  • دیدگا IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
    13 1
    قلم بدستان مزدور... کینه از سپاه و بسیج و نیروهای حزب اللهی دارند ولی باز دم از حمایت از شهدا می زنند! انگار شهدا از اروپا آمده اند و برای ما شهید شده اند...
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
    6 2
    سلام. همه دوستان عزیز توجه داشته باشند که در سال 1379 حضرت آقا صراحتا فرمودند که« برخی از این مطبوعات، پایگاه دشمن هستند». پس از آن بود که دستگاه قضائی با برخی از آن مطبوعات برخورد کرد. سوال این جاست که آیا اکنون هم باید خود رهبری تذکر دهند تا قوه قضائیه به وظایفش عمل کند؟ آیا دستگاه قضایی حرمت شکنی ها و هنجارشکنی ها و خصومت ها و عداوتها را نمی بیند؟
  • زهرا IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
    19 0
    مردم اذربایجان بعد از اعلام کابینه روحانی که ترکها رو نادیده گرفته اکثریتشون از رای دادن به روحانی به خشم امدند خودتان که دید رتبه های ممتاز کنکور ایران اکثریتشون اذربایجانیها بودند اقای رئیس جمهور اصلاح طلب اصلاح طلبی نژادپرستی نیست این کابینه برای ما مورد قبول نیست
  • محمد IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
    4 0
    من از وقتی شنیدم چیدمان کابینه روحانی طوریه که چهل درصد مردم غیور و مسلمان ترک را نادیده گرفته ایمان اوردم که اصلاح طلبی اینجا مساویه بی عدالتی و ظلم به اکثریت فرهیخته ایران است که همیشه در جنگ و حفظ کشور تلاش کرده ولی با این کارها دیگر انگیزه برا مردم نمیمونه
  • علی IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
    5 0
    تو کشوری که کابینش بر اساس قومیت چیده شده باشد وبه اکثر قومها توهین بشه 'نه تو اقتصاد پیشرفت میکنه نه تو فرهنگ و نه تو اتحاد برین خودتونو اصلاح کنین تا خودتونو اصلاح طلب بنامین ما را احمق فرض نکنین
  • برادر شهید IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
    15 0
    دوستان عزیز در رابطه با مسائل کاملا روشن و مبین جای بحث نیست واین لفاضی های پوچ و بزدلانه و توخالی چیز جدیدی نیست این جریان فکری بوده و خواهد بود شما مطمئن باشید اگر کشوری و گروهی به خود اجازه تعرض به کشور رو میدهند و یا به آن فکر میکنند و تحقیر میکنند نتیجه این جریان فکری بسیار ضعیف پر از فساد است اگر ما فزض کنیم که شما که در این موردی که گفتید که شهید شهید است و شهید ملی است و به گروهی خاصی تعلق نداردصداقت گفتار داشته باشید جای سوال است که به این شهدای ملی چگونه احترام کردید و برای آنها و اهداف والای آنها چه قدمی برداشتید یادمان نرود بعد از انتخاب ریاست جمهوری تعداد 100 شهید اوردند شما گفتید الان چه وقت شهید اوردن است شهد شیرنی جشن پیروزی مردم را تبدیل به غم ماتم و زهر می کنند من نمیدانم چرا هر وقت می خواهم بگویم ای کاش میشد سایه داعش برای چند ساعتی بر روی کشورما می افتاد تا ببینیم توان ومردانگی شما چقدر است باز هم بر دل و زبانم جاری و نمی شودو غیرت و تعصبم اجازه نمیدهد هرچند که معلموم است چه میشود مانند تصویرکلیشه ای مشهور و معروف داعش آن خنجر قطعا در دستان شما خواهد بود در اخر مطلب زیبای شهید چمران وقتی صدای ناقوس جنگ به صدا در می آید آنوقت است که مرد از نامرد مشخص می گردد.
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
    4 1
    اصلاح طلبی یعنی وطن فروشی یعنی اغتشاش یعنی کاسه لیسی اجنبی . اصلاح طلبی یعنی خدمت به صهیونیسم یعنی پابوسی وهابیت یعنی ننگ یعنی تهوع یعنی خیانت همه جانبه و نوکری استکبار. یعنی وطن فروشی یعنی دزدی از بیت المال یعنی اختلاس یعنی برخی آقازاده ها( حرام زاده ها) و...
  • علی IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
    4 0
    کسی که حسین وار سر میدهد،باید زینب وار هم سخنان گزنده یاوه گویان را هم بشنود.اگر غیر از این باشد،به تکرار تاریخ شک میکنم. شیعه به این نیش ها عادت دارد. به قول امام مهم تکلیف هست،نتیجه هرچه باشد.........
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
    1 1
    چقدر زبانمان به توهین خو گرفته . . . .
  • حمید ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
    3 0
    ازادی بیان را بر اساس اصول کشور ودینمان تعریف واجرا کنیم نه بر اساس تفکرات غربی ولیبرالیسم.که هرکثافت وطن فروشی بنام ازادی بیان هر غلطی خواست انجام بده.قوه قضائیه قاطعیت ومدارا کافیه.
  • ایرانی IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
    1 6
    فرق شما مشرق وامثال تان با داعش و طالبان چیست چرا همه مردم باید نظر و عقیده شما و حکومت تان را داشته باشند. وهمه نظرات سانسور می کنی. چرا انقدر این سایت حکومتی پست فطرت هست که تمام انتقاد و نظرات مخالف سایت تون غیر قابل انتشار هست. امیدوارام روزی شما ها حرف ما رو بزنید وبه زور دهان تون ومغز تون ببندند و بگویند , خفه شو اول واخر حرف ما هستیم, ما خدای کشور هستیم. از ماست که بر ماست. تو نظر و انتقاد و مخالفت داری به دفتر روزنامه قانون و دیگر روزنامه اصلاح طلب و.. مخالف نظرتان بدید اونها هم جواب تون در روزنامه شون می دهند نه اینکه حکومت داعشی برای ملت داشته باشید. وبا این سرکوب اون روزنامه غیر خودتان هم بسته وخفه کنید. داعشی ها.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس