میلاد زکی پور

دفاع چپ استقلال در جریان تمرینات پیش از بازی با تراکتورسازی دچار آسیب دیدگی شد و دو بازی بعدی این تیم را هم از دست داد.

سرویس ورزش مشرقمیلاد زکی پور که در مسابقات دوستانه فصل بدنسازی استقلال از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان رفته بود در دو بازی ابتدایی استقلال در لیگ هم بازیکن فیکس این تیم محسوب می شد اما در بازی با تراکتورسازی از لیست 18 نفره خط خورد.

بر اساس این گزارش، زکی پور در تمرینات پیش از دیدار هفته سوم مقابل تراکتورسازی از ناحیه عضله دوقلوی پای راست دچار کشیدگی و پارگی شد و در حال حاضر مشغول مداوای آن در کلینیک تخصصی دکتر نوروزی معاونت پزشکی باشگاه استقلال است.

میلاد زکی پور در گفت و گویی کوتاه با مشرق، در این باره اظهار داشت: بدشانسی آوردم. سه سانتی متر پارگی داخلی و 5 سانتی متر پارگی خارجی عضله ماهیچه ای در عضله دوقلو برایم بوجود آمد. در این روزها با فیزیوتراپی که داشتم در حال حاضر شرایط خیلی بهتری دارم اما باید همچنان فیزیوتراپی کنم تا مشکلم برطرف شود.

وی ادامه داد: دوری از تمرینات برایم سخت است ولی می خواهم هر چه زودتر با آمادگی کامل به تمرینات برگردم. با توجه به شرایط آسیب دیدگی ام به طور قطع دو بازی بعدی تیم را هم از دست خواهم داد. خوشحالم که استقلال مقابل تراکتورسازی پیروز شد و امیدوارم تیم همین روند را ادامه دهد.

استقلال تهران روز پنجشنبه هفته جاری(25 مرداد) در تهران مهمان تیم سایپاست و سه شنبه هفته بعد(31 مرداد) باید در آزادی میزبان پدیده مشهد باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس