مستند

سعید رشتیان، محسن یزدی و سیاوش سرمدی فصل دوم جشنواره تلویزیونی مستند را داوری خواهند کرد.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - سعید رشتیان، محسن یزدی و سیاوش سرمدی به عنوان اعضای هیأت داوران این جشنواره انتخاب شدند و 42 فیلم این بخش را داوری خواهند کرد.

رشتیان رئیس هیات مدیره انجمن تهیه‌کنندگان مستند است، او مستندهای متعددی مانند «آینه فرهنگ 1و2» شامل 30 اثر مستند، «ما هم در جنگ بودیم»، «تصویرسازان انقلاب»، «گفتگو با انقلاب»، «تهران من»، «آخرین راه» و .. را تهیه کرده است.

محسن یزدی مدیر مرکز فیلم مستند سوره نیز روزنامه‌نگار و مستندسازی است که تولید فیلم‌های مستند «99درصد» درباره جنبش وال‌استریت و «مسافر ایران» درباره حضور یک مادر شهید لبنانی در ایران را بر عهده داشته است.

سیاوش سرمدی خبرنگار و مستندساز فعالی است که بیشتر مردم آن را با کارگردانی مستند مشهور «ادواردو آنیلی» می‌شناسند. او مدیر سابق دفتر Press TV در بیروت بوده و همچنین ساخت مستندهای امام موسی صدر، چمران به روایت دختر جبل عامل، هشتاد سال مقاومت، داوطلب مرگ، بال‌های گمشده، بهمن ماه 88، بیست و هشتم ماه صفر، در جستجوی حقیقت و همکاری به عنوان دستیار کارگردان با جواد شمقدری و پرویز شیخ طادی و ... را در کارنامه کاریش دارد.

فصل دوم جشنواره تلویزیونی مستند از 17 تیر در شبکه مستند آغاز شده و طی آن ۴۲ اثر در سه بخش فیلم‌های بلند، نیمه بلند و کوتاه  با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس