کد خبر 761597
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
بارسلونا

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا لیست ۱۸ نفره بازیکنانش برای بازی رفت سوپرجام اسپانیا را اعلام کرد که در این لیست نام ۶ نفر دیده نمی‌شود.

به گزارش مشرق، ارنستو والورده فهرست 18 نفره بازیکنانش برای بازی رفت سوپرجام اسپانیا مقابل رئال مادرید که بامداد فردا (دوشنبه) در ورزشگاه نوکمپ برگزاری می‌شود را اعلام کرد که در این فهرست 6 غایب وجود دارد.

توماس فرمائلن، مدافع هلندی که در جام خوان گامپر و بازی برابر چاپه کوئنسه مصدوم شد یکی از این 6 بازیکن است که برای این بازی آماده نشد. دیگر بازیکنی که والورده روی نامش خط کشیده آندره گومز پرتغالی در خط میانی است. از دیگر غایبان مهم بارسلونا در این بازی می‌توان به آردا توران، مارلون سانتوس، سرخی سامپر، منیر الحدادی و داگلاس پریرا دوس‌سانتوس اشاره کرد.

این در حالیست که رئال مادرید تنها با دو غایب پا به میدان می‌گذارد که یکی از آنها لوکا مودریچ محروم و دیگر خسوس وایخوی مصدوم است.

فهرست 18 نفره بارسلونا برای بازی امشب به شرح زیر است: مارک آندره تراشتگن، یاسپر سیلسن، نلسون سمدو، جرارد پیکه، ایوان راکیتیچ، سرخیو بوسکتس، دنیس سوارس، آندرس اینیستا، لوئیس سوارس، لیونل مسی، خاویر ماسچرانو، جرارد دئولوفئو، پاکو آلکاسر، جوردی آلبا، لوکاس دینیه، سرخی روبرتو، الکس ویدال و ساموئل اومتیتی.

بازی رفت سوپرجام اسپانیا، از 30 دقیقه بامداد آغاز می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس