برنامه رصد شبکه قرآن

نویسنده کتابهای حوزه دفاع مقدس با اشاره به استقبال مردم از کتابهای این حوزه گفت: وضعیت کتابهای دفاع مقدس به نسبت سایر حوزه ها بهتر است البته هنوز با جایگاه مطلوب فاصله داریم.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، نویسنده کتاب‌ «خیابان تبریز» در برنامه رصد شبکه قرآن و معارف سیما با اشاره به وضعیت حوزه چاپ و نشر در این حوزه اظهار داشت: کتاب‌های حوزه دفاع مقدس مخاطبان بسیاری دارد و نسبت به سایر حوزه ها از وضعیت بهتری برخوردار است.


وی با بیان اینکه با رونق گرفتن شبکه های اجتماعی و فضای مجازی کتابهای دفاع مقدس نیز بیش از گذشته افراد را جذب کرد خاطر نشان کرد: با استقبال مخاطبان ناشران هم انگیزه بیشتری برای ادامه فعالیت در این عرصه پیدا می‌کنند.


این نویسنده با اشاره به اینکه خریدارهای ارگانی در حوزه دفاع مقدس به نسبت سایر حوزه ها کمتر هستند افزود: خوشبختانه بسیاری از مخاطبان کتاب‌های دفاع مقدس افرادی هستند که به صورت تکی از این کتاب‌ها خریداری می‌کنند به همین دلیل ما بازتاب خوبی از مخاطبان داریم و انگیزه ناشران هم چندین برابر می‌شود.


این نویسنده کشومان با بیان اینکه تا رسیدن به جایگاه مطلوب در حوزه چاپ و نشر کتاب‌های دفاع مقدس فاصله داریم به رونمایی از کتاب خیابان تبریز اشاره کرد و افزود: این کتاب خاطرات و زندگی نامه شهید قدرت الله چگینی است که چهارشنبه 17 مردادماه رونمایی شد.


میثم رشیدی مهرآبادی با اشاره به اینکه شهید چگینی معلم قرآن بود تصریح کرد: وی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به فعالیت‌های قرآنی اهتمام داشت و یکی از گزینه های وزارت آموزش و پرورش در دوران ریاست جمهوری شهید رجایی بود که 4 روز پس از شهادت محمدعلی رجایی در خیابان تبریز قزوین توسط منافقان ترور شد و به شهادت رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس