حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه

عضو فراکسیون نمایندگان وزرای پیشنهادی نیرو و وزارت خارجه گزارش برنامه‌های خود را به فراکسیون نمایندگان ولایی ارائه کردند و نظر اکثریت اعضا در مورد وزیر پیشنهادی نیرو مثبت بود.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به جلسه امروز مجمع عمومی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با وزرای پیشنهادی امور خارجه و نیروی کابینه دولت دوازدهم گفت: در این جلسه وزرای پیشنهادی گزارشی از برنامه‌های خود را به اعضا ارائه کردند.

وی افزود: وزیر پیشنهادی نیرو گزارش خود را در مورد کوچک‌سازی وزارت نیرو و همچنین در حوزه استفاده از منابع آب و استفاده صحیح از منابع انرژی خورشیدی و بادی و مهندسی درست آب ارائه کرد و توضیحاتی را در مورد اقدامات صورت‌گرفته در دوره وزارتش در دولت‌های قبلی ارائه کرد و نظر اکثریت اعضا در مورد وی مثبت بود. 

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: وزیر پیشنهادی وزارت امور خارجه نیز گزارشی را در مورد موقعیت دریای خزر و برداشت‌های ما از این دریا از زیر بستر این دریا و همچنین ارتباط با سایر کشورها و گروه‌های دوستی ارائه کرد.

آزادیخواه در پایان خاطرنشان کرد: ظریف همچنین گزارشاتی در مورد شرایط اقتصادی که وزارت امور خارجه در کشورهای دیگر می‌تواند ایجاد کند و ایجاد معاونت اقتصادی در این وزارتخانه ارائه کرد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس