جلد شماره 180 مرداد 95 همشهري پايداري - کراپ‌شده

ماهنامه پایداری، در این شماره، پرونده ویژه خود را به روایتی خاص از اسارت، اختصاص داده است.در این پرونده، گفت‌وگوهایی با برخی از این چهره‌های شاخص انجام شده است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، ماهنامه پایداری در پرونده‌ای ویژه که به شاخص‌ترین آزادگان جنگ تحمیلی اختصاص دارد به سراغ برخی از  آنها رفته است و همچنین مطالبی درباره‌ی راهیان‌نور غرب، پزشک فیلیپینی دوران جنگ‌تحمیلی و مصاحبه به محسن کاسه‌ساز در شماره 180 (مرداد 96) منتشر و از طریق کیوسک‌های مطبوعاتی در اختیار مخاطبان قرار داده است.

ماهنامه پایداری، در این شماره، پرونده ویژه خود را به روایتی خاص از اسارت، اختصاص داده است. میثم امینی در این پرونده، گفت‌وگوهایی با برخی از این چهره‌های شاخص انجام داده که به دوران اسارت و زندگی بعد از آن می‌پردازد. وارطانیان هنرمند و نقاش ارمنی، محسن جهان‌بانی بازیگر سینما و تلویزیون، دکتر ابوالقاسم عیسی‌مراد، حجت‌الاسلام شعبانی،  ابوالفضل کریم‌شاهی کارآفرین نمونه و قنبرعلی بهارستانی راوی کتاب بزرگ‌مرد کوچک از کسانی هستند که در پرونده ویژه به زندگی دیروز و امروزشان اشاره شده است.

در بخش کهنه‌سرباز، گفت‌وگویی با محسن کاسه‌ساز منتشر شده که مرتضی اسماعیل‌دوست در گفت‌وگوی خود با محسن کاسه‌ساز، توصیه‌های پدر به پسر را مرور می‌کند. در صفحه یکی مرد جنگی،‌ مهمان روایت عباس پارسایی هستیم که از سردار دیگر خیبر یعنی شهید رفیعی می‌گوید. در بخش بدون مرز این شماره هم مطلبی درباره «اورا باتارا»‌ پزشک فیلیپینی منتشر شده که در سال‌های دفاع‌مقدس به مداوای نیروهای ایرانی می‌پرداخت.

به دلیل قرار گرفتن در چنین روزهایی که مناطق عملیاتی غرب کشور با تراکم بازدید مواجه است، ماهنامه پایداری در بخش راهیان نور در این شماره ضمن چاپ گفت‌وگویی از زینبت تاج‌الدین با حجت‌الاسلام سیدمحمد هاشمی مسئول ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی، اینفوگرافی جذابی هم در معرفی این مناطق عملیاتی در اختیار مخاطبان قرار داده است.

گفت‌وگو با خوانواده شهید ایمان خزاعی‌نژاد هم که توسط فاطمه ایزدی خبرنگار ماهنامه پایداری تهیه شده است در صفحه مدافع‌حرم پیش‌روی مخاطبان است. در بخش‌های دیگر ماهنامه شامل جنگ‌افزار، ترین‌ها، جنایتکار جنگی، به روایت تاریخ، خاکریز لبخند و ادبیات مقاومت هم مطالب متنوعی منتشر شده است. «ناگفته‌هایی از جلادان دهه 60» مطلبی است که در بخش روزگاران به بررسی جنایت‌های گروهک مجاهدین در دهه60 می‌پردازد که برخی آن را هولناک‌تر از جنایات داعش در روزگار امروز توصیف می‌کنند.

همشهری پایداری در مرداد96، با آثار و گفتارهایی محمود درویش، حبیب‌الله صادقی، غلامعلی کفاش، محسن جهان‌بانی، علیرضا قزوه، مهدی زمین‌پرداز، سعید ابوطالب، گلستان جعفریان و محمدحسین روانبخش در 84 صفحه و با قیمت 2000 تومان منتشر  شده است.

ایمیل ماهنامه همشهری پایداری : Paydari@Hmg.ir

تلفن تحریریه:‌ 23023487 - 021

اینستاگرام : https://Instagram.com/HamshahriPaydari

کانال رسمی تلگرام: https://Telegram.me/HamshahriPaydari

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس