کد خبر 761377
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶
نیمار

نشریه برزیلی کوریه دامانا ادعا کرد که نیمار و پاری سن ژرمن مدت ها پیش به توافق رسیده بودند و ستاره برزیلی بارسا را فریب داده است.

به گزارش مشرق، چند روز پیش پروسه انتقال جنجالی نیمار بعد از کش و قوسهای فراوان به پاری سن ژرمن به پایان رسید اما این نشریه ادعا کرد که نیمار در ماه ژوئن و بدون اطلاع مدیران بارسا با فرانسوی ها به توافق رسیده بود و در این مدت تنها به فریب مدیران بارسلونا پرداخته است.

این نشریه اسنادی محرمانه دارد که طرفین در اواخر ماه ژوئن توافق کامل داشته و تیم 7 نفره شامل نیمار و مشاورانش با پرواز به پاریس این انتقال را قطعی کرده اند.

همچنین از سوی باشگاه پاریسی، آنتونیو هنریکه مدیر ورزشی جدید این باشگاه مسئول توافق بر سر جزئیات با این ستاره برزیلی بوده است. همچین یک گروه 6 نفره که هیچ کدام نیز فرانسوی نبوده اند به اضافه پدر نیمار از افرادی بودند که در این معامله کمیسیون دریافت کرده اند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده