کد خبر 761194
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
ماشین

تعدادی از خودروهای قاچاقچیان مواد مخدر شامل تعدادی «پورشه»، «بنز» و «لکسوس»، از طریق مزایده به فروش گذاشته شد.

به گزارش مشرق، ستاد مبارزه با مواد مخدر استان تهران در ﻧﻈﺮ دارد تعدادی از خودروهای مصادره شده قاچاقچیان مواد مخدر را طی مزایده‌ای به فروش برساند.

بر اساس این گزارش در این مزایده 72 دستگاه انواع خودروی سنگین، سواری و موتورسیکلت به فروش خواهد رسید و این در حالی است که در لیست خودروهای مشمول مزایده، تعدادی خودروهای لوکس از جمله «پورشه پانامرا»، «بنز SLK200»،‌ «لکسوس»، «لندکروز» و چندین خودروی چند صد میلیونی  به چشم می‌خورد.

بر اساس ماده 17 قانون، وسایل نقلیه ای که در اجرای ماده 30 قانون به نفع دولت (ستاد) ضبط و باتصویب ستاد در اختیار سازمان کاشف قرار داده می شود، باید براساس شرایطی که ستاد تعیین نموده مورد استفاده قرار گیرد.

همچنین بر اساس تبصره این ماده قانونی، در صورتی که بنابه تشخیص بالاترین مسئول سازمان کاشف استان وموافقت دبیرخانه ستاد خودرو مزبور واجد کارایی لازم در امر مبارزه نباشد، از طریق کمیسیون فروش با حضور نماینده سازمان کاشف و با رعایت مقررات مربوطه ، از طریق مزایده به فروش رسیده و وجوه حاصله صرفا جهت تجهیز و تقویت دوایر و واحدهای سازمان کاشف و حمایت از خانواده معزز شهدا و جانبازان امر مبارزه در آن استان هزینه خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
    3 3
    قاچاقچی وقتی آزاد شد پیشو میگیره و میفهمه کی ماشینشو خریده و میره صاحب ماشین رو میکشه و ماشینشو میگیره. پول این مزایده ها خیلی زیاده. باید به نیازمندان و بیماران داده بشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس