کد خبر 761182
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
جواد زرینچه

پیشکسوت استقلال تهران گفت: برخلاف اینکه می گویند، من با مدیرعامل و سرمربی استقلال هیچ مشکلی نداشته و برایشان آرزوی موفقیت می کنم.

به گزارش مشرق، جواد زرینچه در خصوص انتقاد از وی به دلیل تماشای بازی پرسپولیس گفت: من کار بدی انجام نداده ام که مورد اعتراض قرار بگیرم. پرسپولیس در دو بازی که انجام داده زیبا بازی کرده  و من هم به تماشای بازی این تیم نشستم.

وی تاکید کرد: برخلاف صحبت هایی که در مورد من گفته شده که با استقلال مشکل دارم باید بگویم هیچ مشکلی نه با مدیرعامل، نه سرمربی و نه اعضای هیئت مدیره دارم بلکه امیدوارم آنها در کارشان موفق باشند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: من به عنوان یک استقلالی دوست دارم تیم محبوبم خوب بازی کند، پیروز شود و هواداران را شادمان به خانه برگرداند. سالها در استقلال بازی کردم، به این تیم علاقه مندم و تنها آرزویم موفقیت استقلال در تمامی مسابقات است.

زرینچه در پاسخ به این پرسش که گفته شده برای تیم حاشیه درست می کنید گفت: چنین چیزی صحت ندارد. من راجع به هیچ کس حرف نزده ام و هرگز بدنبال این نبودم که تیم محبوبم را به حاشیه ببرم. شاید چون چاپلوسی بلد نیستم می خواهند من و استقلال را به حاشیه ببرند و علیه من مغرضانه جبهه گیری می کنند.

وی در خصوص مطالباتش از باشگاه استقلال افزود: طلب من مربوط به سالها پیش است البته انتظار داشتم باشگاه با ما همکاری کند و حتی برای یک بار هم که شده ما را دعوت کند  تا در این خصوص صحبتی انجام دهیم اما متاسفانه چنین اتفاقی نیفتاده است البته آنقدر از زمان دریافتی ما گذشته است که شاید الان به استقلال هم بدهکار باشم.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: امیدوام وقتی سر مدیران استقلال کمی خلوت شد یادی هم از پیشکسوتان کنند زیرا آبی پوشان قدیمی برای این تیم زحمات زیادی کشیده اند.

زرینچه در خصوص عملکرد قائدی جوان گفت: او یک بازیکن با استعداد است. او را باید مدیریت کرد یا به قول قدیمی ها زیر بال و پرش را گرفت و او را پرورش داد تا بتواند در آینده به یک فوتبالیست بزرگ تبدیل شود. قائدی جوان است و کم تجربه و مسئولان استقلال نسبت به این بازیکن وظیفه سنگینی دارند تا اجازه ندهند این بازیکن که عملکرد خوبی هم در بازی اول از خود نشان داد دچار حاشیه هایی گردد که خیلی از فوتبالیست های ایرانی را به نابودی کشاند.

وی در خصوص تعطیلی لیگ به خاطر تیم ملی گفت: باید بپذیریم درست که تیم ما به جام جهانی صعود کرده اما بازیهای ملی همیشه برای مردم حساسیت داشته و آنها دوست دارند که تیم ملی کشورشان هم بازی خوبی ارائه دهد و هم به پیروزی برسد. بنابراین در سه هفته ای که لیگ تعطیل می‌شود تیم ها باید بازیهای دوستانه برگزار کنند تا در آمادگی بماند تا لیگ مجددا شروع شود.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سئوال که بهتر نیست زمان اردو تیم ملی کمتر می شد و تیم های لیگ برتری دو بازی دیگر هم انجام می دادند، افزود: به اعتقاد من با توجه به هشیاری کادر فنی و دقت نظری که کی روش برای تیم ملی دارد مطئنم برنامه خاصی برای تیم دارد و برای این ۲۱ روز او برنامه ریزی کرده است پس باید اجازه دهیم او با آرامش اردو را برگزار کرده تا دو بازی آینده را مقابل کره جنوبی و سوریه با پیروزی به پایان برساند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باز هم یادآور می کنم من یک استقلالی هستم و دوست دارم تیم با نفرات خوبی که در اختیار دارد نتایج قابل قبولی کسب کرده و به صدر جدول برسد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس