کد خبر 761116
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
سیامند رحمان

قوی ترین پارالمپین جهان گفت: هدف اصلی من این است که مدال طلا را از آن خود کنم و به لطف خدا بار دیگر بتوانم رکورد جهان را بهبود ببخشم.

به گزارش مشرق، سیامند رحمان در رقابت‌های جهانی در دسته به اضافه 107 کیلوگرم به میدان خواهد رفت و با حریفانی چون «آمر مسعد» از مصر و «جمیل الشبلی» از اردن رقابت خواهد کرد.

سیامند در گفتگو با سایت کمیته بین المللی پارالمپیک در خصوص این رقابت‌ها اظهار داشت: هدف اصلی من این است که مدال طلا را ببرم و به لطف خدا بار دیگر بتوانم رکورد جهان را بهبود بخشم. هدف من بالا بردن پرچم عزیز کشورم است.

رحمان در بازی‌های پارالمپیک 2016 ریو موفق شد وزنه 310 کیلوگرمی را روی سینه ببرد و دومین مدال طلای پیاپی خود را به گردن آویزد. در همین مسابقات، مسعد مصری با 235 کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره شد.

وی گفت: احساس خوبی داشتم. حقیقت این است که همه منتظر رکوردشکنی من در آن مسابقات بودند و من سخت تمرین کرده بودم تا بتوانم به قولی که داده بودم عل کنم. خیلی خوشحال و راضی هستم که توانستم پرچم کشورم را در چنین رقابت مهمی به اهتزاز درآورم و مردم کشورم را شاد کنم. ورزشکاران ما ثابت کردند که می‌توانند بدرخشند و به افتخارآفرینی به خود ببالند.

رحمان ادامه داد: کسانی که کنارم بودند تشویقم کردند؛ به ویژه پدر و مادرم. آنها بزرگ ترین نقش را در تشویق من برای روی آوردن به پاورلیفتینگ داشتند. مردم کشورم نیز با مهربانی و احترام خود باعث شدند به این راه ادامه دهم و با وجود مشکلاتی که در این راه وجود داشت، سعی کردم در همه این سال‌ها به اهدافم برسم.

منبع: کمیته ملی پارالمپیک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس