کد خبر 760341
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۱
کتاب های کمک آموزشی گاج

کتاب کمک آموزشی یکی از مؤسسات آموزشی، اقدام به انتشار ‌اشعار جعلی، به نام شاعران بزرگ و مطرح کرد!

به گزارش مشرق، عدم نظارت بر انتشار کتاب‌های کمک آموزشی و جزوات درسی، باز هم به تحریف و جعل محتوا منجر شد. این اتفاق درباره کتاب‌های کنکور و به‌ویژه کتاب‌های دسته‌بندی شده برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های هنری به کرات اتفاق می‌افتد.


به طور مثال در جزوه طراحی شده در یکی از هنرستان‌های تهران با موضوع تاریخ هنر هفتم در ایران، سینمای قبل از انقلاب درخشان و باشکوه معرفی شده و نوشته بود که بعد از انقلاب فیلمسازها اجازه کار کردن نیافتند!


این گونه تحریف‌ها و جعلیات در جزوه‌های داخلی موسسات و مراکز آموزشی بیداد می‌کند، اما این بار یک موسسه بسیار مشهور که به‌طور شبانه‌روزی در صداوسیما تبلیغ می‌شود هم اقدام به انتشار ‌اشعار جعلی به نام شاعران مطرح کرده است!


براساس گزارش هفت راه، انتشارات گاج، شعری را روی جلد کتاب‌های ادبیات خود به نام سهراب سپهری منتشر و طراحی کرده است که هیچ ارتباطی با این شاعر ندارد و از طرفی دیگر داخل کتاب هم شعری ضعیف و فاجعه از نظر ادبی را به نام روانشاد قیصر امین‌پور به دانش‌آموزان معرفی کرده است.


اسماعیل امینی دبیر جشنواره شعر فجر و استاد ادبیات و زبان فارسی در دانشگاه به این دو گاف بزرگ انتشارات گاج واکنش نشان داده و نوشته است: «‌ای مولف بی‌سواد که داعیه تالیف کتاب کمک آموزشی داری و این متنِ... را شعر می‌پنداری و به نام قیصر منتشر می‌کنی... ‌ای ویراستار نادان که شعر غلط و بی‌قافیه را تایید می‌کنی... ‌ای گاج که ناشر... و جعلیاتی!»

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس