کد خبر 760337
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۵
عبدالله گنجی

یاد جمله درد مندانه امام می افتم که دنیای غرب را"دنیای کفر و بر بریت "می دانست و آرزو می کرد تمام رگه های وابستگی به چنین دنیای متوحشی قطع شود.

به گزارش مشرق، «عبدالله گنجی» در کانال تلگرام خود نوشت:

جوانی ۲۱ساله در شیراز به جرم قتل عمد قرار است قصاص شود(کاش خانواده مقتول رضایت دهند).

همزمان در ولایت سرپل افغانستان  ۶۰نفر کودک و زن و مرد صرفا به خاطر نوع مذهب قتل عام شدند و دختران جوانشان به اسارت برده شدند وکرامت وجان  دهها نفر انسان  معصوم یا بی گناه تحقیر یا به خاک خون کشیده شد.

سازمان حقوق بشر امروز در بیانیه ای از ایران خواست  از اعدام آن جوان خوداری کنند و زنجیره رسانه ای غرب امروز این موضوع را در صدر اخبار قرار دادند و حتی برایشان اهمیتی ندارد که زنده ماندن یا نماندن آن جوان قاتل، مربوط به اولیا دم است و ربطی به حکومت ندارد و حکومت نیز صلاحیتی در این باره ندارد.

اما برای بچه های پرپر شده و معصوم و بی گناه شیعه افغانستان  هیچ کس بیانیه نداد و در صدر اخبار قرار نگرفت و اتفاقی هم نمی افتد.

در چنین مواقعی یاد جمله درد مندانه امام می افتم که دنیای غرب را"دنیای کفر و بر بریت "می دانست و آرزو می کرد تمام رگه های وابستگی به چنین دنیای متوحشی قطع شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهدی IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۹
    2 1
    پس چرا آقای روحانی این حمله تروریستی را محکوم نکرد ولی در کشور فرانسه و انگلیس که خودشان حامی داعش هستند سه یا چهار نفر معلوم نیست غرض شخصی بود یا به هر حال ؟ چه زود بیانیه و محکوم کردن و ابراز همدردی و غیره ... ولی در اینجا شیعیان مظلوم کشته می شوند ما به غربها حمله می کنیم که چرا حقوق بشر این حمله را محکوم نکرد بهتر است اول از خودمان شروع کنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس