کد خبر 759757
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
 دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و استقلال خوزستان

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است دیدار این تیم مقابل تراکتورسازی بسیار سخت است ولی آبی‌ها باید بتوانند از سد حریف خود بگذرند.

به گزارش مشرق، مهدی امیرآبادی، کاپیتان پیشین استقلال درباره شرایط حال حاضر این تیم، اظهار کرد: به نظرم این که استقلال الان در پایین جدول است دلیل نمی‌شود که شرایطش بد باشد. آن‌ها هر بازیکنی که خواسته‌اند را به خدمت گرفته‌اند و حتی به دلیل زیادی بازیکن عده‌ای از بازیکنان خوب را از فهرست‌شان خارج کرده‌اند. به‌ هر حال توقعات از این تیم بالا رفته است و همه انتظار دارند که استقلال منصوریان در هفته‌های ابتدایی جزو بالانشینان جدول باشد. این تیم شکل بهتری به خود خواهد گرفت و مردم خوشحال‌تر خواهند شد.

 

او ‌اضافه کرد: اکنون بازیکنان ذخیره استقلال تنها یکی، دو درصد با بازیکنان اصلی اختلاف دارند. پس مربی نمی‌تواند این توجیه را بیاورد که من بازیکن نداشتم. بازیکنان ذخیره در حد اصلی‌ها هستند اما هواداران باید صبر کنند و همانند فصل گذشته به این تیم فرصت دهند. استقلال این فصل بهتر از استقلال هفته‌های ابتدایی فصل گذشته کار می‌کند و روزهای خوب را زودتر به خود خواهد دید. استقلال باید در ادامه بتواند بازی‌های زیبایی را برای تماشاگرانش به نمایش بگذارد. البته این بازی‌های تماشاگر باید سه امتیاز باشد، زیرا این کسب امتیازات و قهرمانی ها است که هواداران را دلشاد می‌کند.

امیرآبادی درباره دیدار مهم این هفته‌ استقلال مقابل تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی، تصریح کرد: بازی این هفته‌ استقلال مقابل تراکتورسازی یکی از مهم‌ترین دیدارهای این تیم است. در سال‌های اخیر استقلال مقابل تراکتورسازی در تهران نتایج قابل قبولی را نگرفته است و باید بتواند علاوه بر جبران نتیجه‌های دیدارهای قبلی اولین سه امتیاز خود را در این فصل دشت کند. دو تیم شرایط تقریبا یکسانی دارند و هر دو مربی تحت فشار قرار دارند. توقعات از استقلال بالا است و انتظار می‌رود استقلال بتواند جلوی این تراکتورسازی که با محرومیت مواجه شده است به برتری برسد.

او درباره پدیده این روزهای استقلال یعنی مهدی قائدی، بیان‌ کرد:  مهدی بازیکن خوبی است. امیدوارم که این روند خوبی که پیش‌رو گرفته است در بازی‌های آتی نیز ادامه‌ داشته باشد. قائدی باید حواسش باشد که وارد حاشیه نشود تا فوتبالش نابود نشود. در این یکی، دو سال  بازیکنانی نظیر قائدی داشتیم که با حاشیه از بین رفتند و حتی این فصل در تیمی بازی نمی‌کند. او حیف است و باید مراقب باشد تا اسیر حواشی و دلالان نشود.

امیرآبادی درباره احتمال حذف استقلال از آسیا، توضیح داد: این مشکل یک بار دیگر برای استقلال اتفاق افتاده بود. یادم می‌آید  در آن زمان به خاطر دیر ارسال کردن فهرست تیم استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و پس از آن نیز هیچ کس مسوولیت آن را نپذیرفت و هر کس این کوتاهی را تقصیر دیگری انداخت.

او ادامه‌ داد: این فیفا است و فوتبال ایران نیست که رفیق بازی کند، نگاه نمی‌کند که استقلال است یا تیم دیگر. قانون برای هم یکسان است و اگر مدیران استقلال به فکر نباشند و دقت نکنند این تیم بار دیگر لیگ قهرمانان آسیا را از دست می‌دهد. خیلی جالب است در این جا کلی مصاحبه و حرف و حدیث درباره تیم‌ها صورت می‌گیرد که می‌گویند فلان تیم بدهکار است. سپس شب قبل از بازی با دو تماس بدهکاری‌های تیم بر طرف می‌شود و تیم بدهکار وارد زمین می‌شود و از فردای بازی باز هم روز از نو و روزی از نو. همین چشم پوشی‌ها موجب چنین غفلتی می‌شود  در مقابل مرجع‌های جدی‌تر کم کاری کنیم.

مدافع پیشین استقلال در پایان درباره پیش‌بینی از رتبه این تیم در انتهای لیگ هفدهم، توضیح داد: این که پیش‌بینی کنیم حرف خوبی نیست. استقلال فصل گذشته نایب قهرمان شده  پس این فصل باید قهرمان شود. حداقل جایگاهی که استقلال می‌تواند کسب کند مقام دومی است که فصل گذشته نیز آن را به دست آورد اما کادرفنی و بازیکنان باید بدانند که هواداران انتظار دارند، استقلالی که تمام شرایط برایش فراهم بوده بتواند این فصل قهرمان شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس