کد خبر 758951
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
رونی

ستاره سابق منچستریونایتد بر این باور است که فقط کریستیانو رونالدو و لیونل مسی قادر به شکستن رکورد گلزنی او در یونایتد هستند.

به گزارش مشرق، دیلی استار نوشت: وین رونی در سال آخر حضور خود در منچستریونایتد موفق شد رکورد گلزنی سر بابی چارلتون را بشکند و به برترین گلزن تاریخ این باشگاه تبدیل شود. او تابستان به تیم سابق خود یعنی اورتون پیوست.

وین رونی ۲۵۳ گل برای منچستر یونایتد به ثمر رسانده و با ۴ گل بیشتر از سر بابی چارلتون برترین گلزن تاریخ منچستریونایتد است.

وین رونی درباره شکسته شدن رکوردش در آینده گفت: من ۱۳ سال در یونایتد بودم تا توانستم به این مهم دست یابم. بازیکنان امروزه تمایل زیادی به ماندن در یک تیم برای زمان طولانی ندارند و به همین خاطر من فکر می‌کنم تنها راهی که بشود رکورد من در یونایتد شکسته شود این است که بازیکنانی چون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در تیم باشند.

او ادامه داد: خیلی خوشحالم که با خاطره خوب یونایتد را ترک کردم. به این موضوع افتخار می‌کنم که در دوران حضورم در یونایتد توانستم به افتخارات زیادی دست یابم و در نهایت در بهترین زمان ممکن یونایتد را ترک کردم و الان به این ۱۳ سال افتخار می‌کنم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس