کد خبر 758940
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶
هندبال

دبیر فدراسیون هندبال آخرین وضعیت علیرضا رحیمی در این فدراسیون را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، محمدرضا رجبی در خصوص حضور علیرضا رحیمی در تمرین تیم هندبال کازرون و اینکه آیا این حضور به منزله بازگشت به فدراسیون است، اظهار داشت: این سوال را شخص آقای رحیمی باید پاسخ دهند اما وی روز گذشته در نشست مناطق در شیراز و امروز هم در مجمع انتخابات هیئت بوشهر حاضر شدند.

وی در ادامه افزود: کل جامعه هندبال بسیج شده‌اند تا رحیمی را برای بازگشت به فدراسیون راضی کنند اما این به تنهایی کافی نیست و باید ورزارت ورزش در این مسئله مهم برای رشته هندبال پا جلو بگذارد. همه می‌دانند اگر رحیمی از فدراسیون برود حال روز خوبی برای این رشته باقی نمی‌ماند. در حال حاضر شرایط هندبال نسبت به قبل بسیار بهتر شده و با حضور رحیمی کارها به خوبی پیش می‌رود. اگر رحیمی از هندبال برود این رشته دیگر روی پا بند نمی‌شود.

دبیر فدراسیون هندبال در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش به دنبال برگزاری نشست با رحیمی و حل این مشکل است، گفت: قاعدتا وزارت ورزش به دنبال این موضوع هست و امیدواریم هر چه سریع تر جلسه‌ای را  با حضور ایشان برگزار کنند. همه می‌خواهند تا حواشی را از هندبال دور کنند اما در نهایت تصمیم‌گیرنده برای ماندن یا رفتن خود رحیمی است.

رجبی در پاسخ به این سوال که در این مدت چه کسی امور فدراسیون را پیگیری می‌کند، تصریح کرد: رحیمی در تمام این مدت امور فدراسیون را شخصا پیگیری کرده و کارها را مدیریت کرده است. اگر رحیمی می‌خواهد برود به خاطر حواشی ایجاد شده در هندبال بوده و مطمئن باشید فدراسیون به او نیاز دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس